vinduspusser Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 hai jeg skal kjøpe mopped/scooter. har mest lyst på mopped, men så lenge den går greit er det bra. Jeg skal bruke mellom 5000-8000kr på det. har noen noe forslag til ha jeg burde kjøpe? takk Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg vil anbefale å kjøpe en Honda mt5, Honda Mtx eller Suzuki Tsx.. de koster rundt den prisen.. sjekk Autodb.no Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 jupp enig med han over. men er du heldig kan du få en furia eller rmx/smx til den prisen som er bedre mopeder enn de nevnt over. Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 jeg har hørt at det er en del problemer med furiane men honda mt5`er jo så liten. jeg har tenkt på en rmx eller smx Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Derbi Senda er ikke noe dårlig valg heller men de koster for det meste over 10k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå