stoffix Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 du har ikke mulighet til å prøve andre AGP kort? (enn det der 6xxx kortet) du har ikke muligheten til å prøve ditt kort i en kamerat sin data heller? (beklager om dette har vært nevn før) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 du har ikke mulighet til å prøve andre AGP kort? (enn det der 6xxx kortet) du har ikke muligheten til å prøve ditt kort i en kamerat sin data heller? (beklager om dette har vært nevn før) 6307542[/snapback] Har nok ikke muligheten til det. Alle andre har PCI-e kort ^^ Kan jo alltids prøve i pappas PC. Du tror ikke det kan være HK driverne? (les forrige post) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 nei, jeg tror ikke det, men for å være sikker, så kan du formatere, og sjekke før du legger inn HK driverne. men formatering er ofte en stor jobb da... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 nei, jeg tror ikke det, men for å være sikker, så kan du formatere, og sjekke før du legger inn HK driverne. men formatering er ofte en stor jobb da... 6307622[/snapback] Formatering er null problem. Skal gjøre det snart uansett... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Huh... Nå virker det :errm: FaMe: Dette virket for meg: - Formater og reinstaller Windows - Installer hovedkort driverene (med medfølgende CD) og så skjermkortdriverene (84.56) - Oppdater Windows - Avinstaller driverene - Installer først hovedkort driverene, restart, så grafikkkortet. Lykke til btw. Ytelsen blir halvert - Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 ytelsen blir halvert av hva? har du fått tilbake den ytelsen du skulle ha nå som alt virker? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 ytelsen blir halvert av hva? har du fått tilbake den ytelsen du skulle ha nå som alt virker? 6327068[/snapback] Når jeg hadde problemet fikk jeg ca 2300 i 3DMark. Nå får jeg rundt 4600 Har fått ytelsen ja Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 ok, vel, Gratulerer med enda et løst problem Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 ok, vel, Gratulerer med enda et løst problem 6327211[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå