Gå til innhold

Guildwars og guildwars factions? verdt å teste?

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal ta meg turen tilbake til guildwars sammen med factions som nettopp har blitt sluppet(hvis jeg greier å få tak i spillet i butikkene).

Hvordan har spillet forandret seg, si siden oktober ifjor?

Factions inneholder det mye nytt content?

Hva liker du med guildwars og guildwars faction?

Og når man har truffet lvl 20 er pvp alt spillet går ut på?

Det er vel det meste for nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å se hvordan spillet har blitt forandret, så kan du sjekke game updates her.

Angående Factions innhold, så er det sagt at det skal være ca. det samme som i det opprinnelig Guild Wars.

Og nei, spillets PvE er ikke ferdig når man når level 20. For eksempel så skal det være et sted i Factions som skal tilsvare det opprinnelige spillets Fissure of Woe og Underworld.

Lenke til kommentar

Det første du må vite er at Guildwars tar ikke månedsavgift, men det vet du vel.

Men siden den ikke gjør det blir den veldig annerledes enn andre "MMORPG" spill. De har ingen trang til å legge til masse nye innhold som tar en evighet å bli ferdig med eller uber-våpen som du må bruke flere måneder på. Dersom du bare vil spille PvE vil spillets innhold vil jeg si at 1 måned er mer enn nok for en hardcore gamer. Du har utforsket det meste og gjort det meste. Det som er igjen er 1. Å gjøre de samme tingene om og om igjen for å skaffe armor eller våpen. Eller så kan du gå over til PvP noe jeg mener det er det Guildwars handler om.

Uten å ha prøvd alle MMO vil jeg påstå at Guildwars har en av de beste PvP i MMORPG sjangeren. Meget balansert og relativt mange variasjon.

Hvis du liker PvE og spill med utallige quester og en verden som tar måneder å utforske kan heller spill som Final Fantasy XI (som kom ut med den 3. ekspansjon for ikke så lenge siden) eller WoW. Spessielt Final Fantasy er PvE delen meget krevende. WoW går litt raskere og mer action, men på en måte også lettere. Men nå var jeg litt offtopic ;)

Er spillet ferdig når du har nådd lvl 20? Langt ifra, level 1-20 er bare en opplæringsfase, og selv etter 20 vil du oppdage masse nye nytt. Jeg ble lvl 20 lenge før jeg ble ferdig med alle missionene. Man kan bli level 20 på 2-3 dager, og det er ennå en del igjen av spillet man kan utforske.

Lenke til kommentar

Er fult klar over at pve delene ikke er den største i gw, det vet jeg, og at gw handler vel mer om pvp enn pve.

Det som er hovedfokusen når det gjelder pvp er vel å velge riktig sett med skills? og da finnes jo massevis av skills, må man ikke gjøre quests/pve for å få tak i de beste skillene?

Uansett takk nok en gang for svar =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Er fult klar over at pve delene ikke er den største i gw, det vet jeg, og at gw handler vel mer om pvp enn pve.

Det som er hovedfukusen når det gjelder pvp er vel å velge riktig sett med skills? og da finnes jo massevis av skills, må man ikke gjøre quests/pve for å få tak i de beste skillene?

6013723[/snapback]

Man ikke, men det er den raskeste metoden, dessverre.

Lenke til kommentar

Det som er hovedfukusen når det gjelder pvp er vel å velge riktig sett med skills? og da finnes jo massevis av skills, må man ikke gjøre quests/pve for å få tak i de beste skillene?

6013723[/snapback]

Man ikke, men det er den raskeste metoden, dessverre.

6014585[/snapback]

du er jo avhengig av å spille PvE for å kunne få en god PvP da ;) nytter ikke å komme drassende med de ferdiglagde PvPene hvis du vil være god der nei :p dessuten så er det viktig å få tak i eliteskills og lignende, så det er bare å spille PvE :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
du er jo avhengig av å spille PvE for å kunne få en god PvP da ;) nytter ikke å komme drassende med de ferdiglagde PvPene hvis du vil være god der nei :p dessuten så er det viktig å få tak i eliteskills og lignende, så det er bare å spille PvE :cool:

6031921[/snapback]

Er jo bare å unlocke skills med faction!

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...