Gå til innhold

Hardware.no: Tester av store hodetelefoner

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lest testen deres Hodetelefoner for enhver smak og Seks hodesett og syntes de ikke hjalp meg noe særlig når jeg selv skulle velge hodetelefoner.

Siden Hardware.no prøver å dekke det meste innen data, så kommer antakeligvis hodetelefoner ganske langt ned (til tross for at det er veldig mye brukt). Hva med å lage en test av minst 5 hodetelefoner (ja jeg vet det er arbeid) i 3 forskjellige prisklasser?

Jeg selv endte opp med en Beyerdynamic DT 660, etter å ha satt inn et emne i forumet. Årsaken til at jeg valgte DT 660 er fordi lydbildet, komfort og portabilitet er viktig for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har lest testen deres Hodetelefoner for enhver smak og Seks hodesett og syntes de ikke hjalp meg noe særlig når jeg selv skulle velge hodetelefoner.

Siden Hardware.no prøver å dekke det meste innen data, så kommer antakeligvis hodetelefoner ganske langt ned (til tross for at det er veldig mye brukt). Hva med å lage en test av minst 5 hodetelefoner  (ja jeg vet det er arbeid) i 3 forskjellige prisklasser?

Jeg selv endte opp med en Beyerdynamic DT 660, etter å ha satt inn et emne i forumet. Årsaken til at jeg valgte DT 660 er fordi lydbildet, komfort og portabilitet er viktig for meg.

6008794[/snapback]

Hei,

Takk for forslaget, det er herved notert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...