Gå til innhold

Microsofts Guide til endre XP Serial. Får ikke til. Hjelp!

inoan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med "den nye serialen?" Er dette den som jeg tastet inn da jeg installerte XP i begynnelsen?

Bytter ut et tosiffret tall i registeret. Men får fremdeles "ugyldig serial" når jeg installerer SP SP1 Eng.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-02 23:10, skrev inoan:

Hva mener du med "den nye serialen?" Er dette den som jeg tastet inn da jeg installerte XP i begynnelsen?

Bytter ut et tosiffret tall i registeret. Men får fremdeles "ugyldig serial" når jeg installerer SP SP1 Eng.

Ehh.. "den nye serialen" er selvsagt den key-en du skal bytte _til_. Den du tastet inn da du installerte WinXP i begynnelsen var sikkert en ulovlig en. Du bytter jo for å unngå dette! På den andre siden; hvis du hele tiden har hatt en lovlig key, så er det jo ingen vits i å bytte nøkkel..

Bytter ut et tosifret tall ja.. Så følger du punkt 6. til 13. etterpå, og hvis key-en du har byttet til er gyldig, så er det ikke noe problem å installere sp1.

Jeg har fulgt Microsoft sin guide. Klarte det på første forsøk, uten problemer! :smile:

Min PC

[ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-10-02 23:27 ]

Lenke til kommentar

Har norsk XP ,

Lasta ned hele oppdateringspakka (den norske)og serialkey generator og ett lite prog som man kunne bruke til og entre key

men det nytta ikke med den serialkeyen.

funker bare på engelsk version :sad:

Dritet bare i hele jævlæ oppdateringspakka jeg :sad:

[ Denne Melding var redigert av: Tidemann på 2002-10-03 04:10 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...