inoan Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Viser til linken på Hardware.no: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q328874 Noen som har prøvd dette? Får ikke til dette. Kan tenke meg jeg ikke skjønner helt punkt. nr. 5. "Change at least one digit of this value to deactivate Windows." Noen som kan forklare dette på norsk? Ino Lenke til kommentar
Mobsan Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 bytt ut et av tallene i regedit. - da blir serialen falsk/ikke gyldig har ikke gjort dette selv da... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 funker som bare det :smile: bare husk å ha den nye keyen tilgjenglig :smile: Lenke til kommentar
inoan Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Hva mener du med "den nye serialen?" Er dette den som jeg tastet inn da jeg installerte XP i begynnelsen? Bytter ut et tosiffret tall i registeret. Men får fremdeles "ugyldig serial" når jeg installerer SP SP1 Eng. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 23:10, skrev inoan:Hva mener du med "den nye serialen?" Er dette den som jeg tastet inn da jeg installerte XP i begynnelsen?Bytter ut et tosiffret tall i registeret. Men får fremdeles "ugyldig serial" når jeg installerer SP SP1 Eng. Ehh.. "den nye serialen" er selvsagt den key-en du skal bytte _til_. Den du tastet inn da du installerte WinXP i begynnelsen var sikkert en ulovlig en. Du bytter jo for å unngå dette! På den andre siden; hvis du hele tiden har hatt en lovlig key, så er det jo ingen vits i å bytte nøkkel.. Bytter ut et tosifret tall ja.. Så følger du punkt 6. til 13. etterpå, og hvis key-en du har byttet til er gyldig, så er det ikke noe problem å installere sp1. Jeg har fulgt Microsoft sin guide. Klarte det på første forsøk, uten problemer! :smile: _________________ Min PC [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-10-02 23:27 ] Lenke til kommentar
Tidemann Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har norsk XP , Lasta ned hele oppdateringspakka (den norske)og serialkey generator og ett lite prog som man kunne bruke til og entre key men det nytta ikke med den serialkeyen. funker bare på engelsk version :sad: Dritet bare i hele jævlæ oppdateringspakka jeg :sad: [ Denne Melding var redigert av: Tidemann på 2002-10-03 04:10 ] Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 20:07, skrev win_xp:funker som bare det :smile:bare husk å ha den nye keyen tilgjenglig :smile: Lenke til kommentar
inoan Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Takker. Etter litt knoting så funker det fett nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå