Gå til innhold

Headset til 360

norhawk

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes noe _godt_ headset alternativ til x-360?

Det medfølgende headset'et er desverre ikke noe bra, noen ganger kutter lyden andre ganger kutter mic'n ut - etter litt "forskning" har jeg funnet ut at ledningen er veldig ømfintlig, en liten "feil" bøy på den så virker det ikke som det skal - det er her snakk om i overgangen inn til den plast saken som kobles inn på kontroller'n.

Nå så bruker jeg headset'et fra den gamle xbox'n, det funker utmerket - bortsett fra at jeg ikke kan justerer volum eller mute.

Endret av norhawk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke hatt noe problem med headset til 360. Hadde derimot to på xboxen og begge knakk. Tror du har ødelagt din eller muligens fått en defekt? Jeg mener bestemt at headset til 360 er mye bedre!

6009550[/snapback]

Mitt headset har vært "av-og-på" fra dag 1.

Selv synes jeg det er bedre lyd i det gamle, mens mic'n er bedre på 360-utgaven.

Også ett par av de jeg spiller endel sammen med opplever samme problemene som meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg syns at xbox 360 micen er bedre å ha på seg, men betydelig dårligere lyd. Micen på 360 min er også blitt ødelagt. Skjøre greier..

Lenke til kommentar
Mitt headset har vært ikke-fungerende siden dag 1.  :dontgetit:  Ikke noe lyd den ene eller andre veien. Men trådstarter, kan man bruke headset'et fra den originale Xboxen på 360'en? Var det det du skrev?

6022692[/snapback]

Jepp, det funker bra det.

Du må ha det hvor du kan koble det fra communicator dingsen, slik at du sitter med en 2.5 mm jack plugg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Det headset'et kan kjøpes hos http://www.codejunkies.com/

Men, det ser ikke ut til at det har mute knapp og volum justering.

6039049[/snapback]

Ikke? Det er jo helt håpløst. Da bruker jeg heller xbox headsettet, problemet er jo bare at den står på max hele tiden og når de er noen små drittunger på live som hyler og roper så mister man jo hørselen til slutt.. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...