ace_ventuora Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Morn, Jeg har en ny data her, men den vil ikke lese disker som blir lagt inn i dvd- eller cd-rom. Maskina finner selve dvd-spilleren, vet hva slags type det er, men klarer ikke lese det som er inni. Har prøvd med flere forskjellige disker, men ingen forskjell. Den står også oppført som cd-rom på Min Datamaskin. Når jeg prøvde med en cd-rom, begynte pc'en å jobbe mye når det satt i en cd. Det kom opp en feilmelding, noe med I/U-feil og feilkode 28. Noen som vet om noe som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Morn, Jeg har en ny data her, men den vil ikke lese disker som blir lagt inn i dvd- eller cd-rom. Maskina finner selve dvd-spilleren, vet hva slags type det er, men klarer ikke lese det som er inni. Har prøvd med flere forskjellige disker, men ingen forskjell. Den står også oppført som cd-rom på Min Datamaskin. Når jeg prøvde med en cd-rom, begynte pc'en å jobbe mye når det satt i en cd. Det kom opp en feilmelding, noe med I/U-feil og feilkode 28. Noen som vet om noe som kan hjelpe? 6008579[/snapback] Har du sjekka firmware for nevnte drev a? Mulig at det kan være problemet. Er det en S-ATA eller IDE disk? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Det er IDE. De funker på andre pc'er, så tviler på det er firmware. Har også prøvd med andre IDE-kabler. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det er IDE. De funker på andre pc'er, så tviler på det er firmware. Har også prøvd med andre IDE-kabler. 6010893[/snapback] Så det er kun WoW-cden som ikke funker? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Nei, ingen cd'er funker. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det var et virkelig spesst problem. Har du en ekstra CD/DVD-Rom liggende da, så du kan teste med en annen? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Har ikke en har, men får testet i morgen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Gjør det. Det kan være noe med selve CD-ROMen som gjør at alt er fucka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå