Gå til innhold

Undervannshus til G5


Anbefalte innlegg

Jeg har nå søkt meg grønn og blå på nettet etter undervannshus til min Canon G5.

Jeg har funnet noen få, men til en svimlende sum penger...

Noen som har gode forslag, linker til nettsteder som selger disse, evt hvor man kan få kjøpt brukt?

Skal i all hovedsak brukes til grunne dykk, dvs maks 20-25 m.

Har funnet disse merkene:

10bar, ikelite, og aquatech.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er desverre det jeg også har funnet ut.

Eneste billige jeg har funnet er en Ewamarine pose, men jeg stoler lite på de greiene der...

Om noen vet om noe jeg ikke har funnet, blir jeg glad...

6008759[/snapback]

 

Til dykking holder ikke Ewamarine. :thumbdown:

 

Vet ikke hva du synes er dyrt, men kjøpte Ikelite til et Nikon slr for 4 år siden. Med blitz og kabel var det nesten 20K.......... :(

 

Til sammenligning kjøpte jeg grunnet jobb som dykkerinstruktør et Sony kompakt med hus og minnekort til rundt 5K.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Du er nok betydelig mer aktiv enn meg ja. Jeg har dykkerlappen men dykker sånn cirka hvert skuddår. Men jeg dykker hver gang sjangsen byr seg, og snorkler og bader mye. Ønsker derfor et hus som jeg kan bruke G5 til, spesielt fordi vi drar til Australia og New Zealand til vinteren, og da må selvfølgelig livet under vann dokumenteres.

 

Hadde jeg brukt utstyret like mye som deg, hadde jeg også klint til og kjøpt for lignende beløp. Men i og med at det blir lite brukt føler jeg ikke for å bruke altfor mange tusen...

 

Hadde jeg evt funnet et Aquatech hus brukt, hadde det vært en mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...