Buno Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Hei folkens. Har kjørt Prime95 på maskinen for og finne ut hvor stabil den er litt klokket. Jeg kjører på speedfan for og følge med temp. Men det er 1 temperatur som ble over 60 grader. Remote står det og jeg aner ikke hvor det er?? Kan det være cpu? Jeg er helt fersk i emnet men prøver da og lære meg noen triks. mvh John Karlsen **Endret dårlig emnetittel - vennligst prøv litt hardere neste gang. Mvh moderator oysfaerg Endret 6. mai 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Remote er skjermkortet... Åssen skjermkort har du? Lenke til kommentar
Buno Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Remote er skjermkortet... Åssen skjermkort har du? 6047926[/snapback] Sapphire Radeon X1600XT 256MB kjøpt som demovare på komlett.. fungerer utmerket men blir litt varmt.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Remote er skjermkortet ja.. Jeg sjekket nettopp. Men hvis du vil ha det kaldere, så ha på litt ac5... Og ventilasjon i pcn er viktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå