BorN Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 har funnet en selger som vil selge meg en Honda MT5 1999 modell (moped!). Han vil selge den for 9000 kr. Den har vært skjært en gang, så stempelene er skiftet ut. Ellers ser alt ut til å være i sin fineste stand. Alt er orginalt. Den ble kjøpt brukt av selgeren som nå har hatt den i ca. 2 år. Spørsmålet mitt er som følger: Hva ligger vanligvis en Honda MT5 på i dag? (helst 1999 modell) Bilde av en MT5 i samme farge: Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Greit at det er i samme farge, men det må være mer info. Er det klistemerke, trim, spør hvorfor den skjærte seg, om han har byttet sylinder etter skjæring, om hjula er slitt, motor stand osv. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Skjønner. Kommer med utfyllende info senere. Kanskje i morgen (tidligst) Update: Ingen trim. Helt orginal, og har aldri hatt trim. Etter det jeg husker, sa han bare at han hadde byttet stempelringer etter skjæringa. Hjula ser fine ut. Ellers går den som ei kule, nesten like fort oppover som på flat mark. Update2: Kommer kanskje til å kjøpe peden i kveld. Hva ville dere bydd hvis dere var meg akkurat nå? Uansett har jeg tenkt å prute, og begynner på 5-6000 Endret 1. mai 2006 av BorN Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg vill prøvd å få den til 5-6000kr. Jeg hadde ikke betalt mer enn 7000kr for den. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Jaja gjort er gjort. Kjøpte den for 8500kr. Nevnte jeg at selgeren er en god nabo? ...Og tråden kan kanskje stenges (?) nå som problemet er løst. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Gratulerer med MT5. Når du skal kvitte deg med den om 2år, så si ifra, så kan vi ta en forsikrings svindel, trenger nye deler :p ( Det var tull ;D ) Grattis ! Endret 19. august 2011 av TanglewoodD Lenke til kommentar
BorN Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Selvom den er verdt 8000kr hvis den er strøken. Edit ; Gratulerer med MT5. Når du skal kvitte deg med den om 2år, så si ifra, så kan vi ta en forsikrings svindel, trenger nye deler :p ( Det var tull ;D ) Grattis ! 6025343[/snapback] Takker&Bukker! Jepp, bare PM mobiltlf. nummeret ditt, så skal det bli Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg kjøpte min i samme stand som den, for 6500 kr bare at det var en 1998 modell:p ville sagt 7500 kr for den der! Lenke til kommentar
BorN Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Pyttsann! Fornøyd lell! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg skal også kjøpe meg Mt5, og gidder ikke lage ett nytt topic om dette. Men de har vell manuelt gir? Har sett på mange bilder, og de har bare et speedometer, og ingen display for turtallet? Er ikke det vanlig? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg skal også kjøpe meg Mt5, og gidder ikke lage ett nytt topic om dette. Men de har vell manuelt gir? Har sett på mange bilder, og de har bare et speedometer, og ingen display for turtallet? Er ikke det vanlig? 7214362[/snapback] Det er manuell 5-trinns girkasse, og de har ikke turteller Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Alle MT5ene mine har blitt skeive etter trim, men da har jeg skjært med trimmern siden jeg fikk den da, og da har jeg alltid skjært full gass og burna og herja. 6025343[/snapback] min ble skeiv etter utallige knall og fall i skog og mark Men du ser ganske fort på peden om den er grisekjørt eller ikke... Men MT5 er morro Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Alle MT5ene mine har blitt skeive etter trim, men da har jeg skjært med trimmern siden jeg fikk den da, og da har jeg alltid skjært full gass og burna og herja. 6025343[/snapback] min ble skeiv etter utallige knall og fall i skog og mark Men du ser ganske fort på peden om den er grisekjørt eller ikke... Men MT5 er morro 7269813[/snapback] Det som er fint med MT5 er at når du velter/krasjer er det kun hendler som blir knekt og noen småting blir bøyd.. Andre mopeder knuser masse plastik å drit.. men minuset er at de går veldig dårlig :/ og ser egentlig ikke noe bra ut.. Jeg ville gått for en MH Furia SM eller noe annet med Am6 motor.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ikke kjøp deg Am6 iallefall, maskin min måtte lager, veiv, og clutch lameller/fjærer byttes på 4 000 km. Kanskje fordi jeg kjørte med trim.. Men men, Spansk motor drit, blir fort sletent.. Kjøp deg en MT5 for 5 tusen kr, kjør orginalt og spar gryna te bil Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Eller bare spar til bil, og ikke moped.. Så har du en dobbelt så bra bil Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ikke kjøp deg Am6 iallefall, maskin min måtte lager, veiv, og clutch lameller/fjærer byttes på 4 000 km. Kanskje fordi jeg kjørte med trim.. Men men, Spansk motor drit, blir fort sletent.. Kjøp deg en MT5 for 5 tusen kr, kjør orginalt og spar gryna te bil 7270037[/snapback] Viss det er trim som sylinder osv. så må jo lagrer, veiv og clutchlameller forsterkes Men det er en god motor som går godt bare uplombert Og de er lette å skaffe deler til.. Motoren brukes av Yamaha,Motorhispania,Aprilia,Malaguti, Rieju og Fantic. Er ikke sikker men TROR motoren er laget av Yamaha, men noen av forhandlerene som bruker motoren har faktisk forsterket noen deler i motoren... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 AM6 er laget av Motor Minarelli, som igjen er eid av Yamaha. Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det var lit dyrt etter som den har vert skjert. Kommer og ann på hvor langt den er gådd... Fikk tilbud om en 2000mod for 10000... gådd 4000km.. Lenke til kommentar
mt-5kristian Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 en mt-5 ser kul ut, men man må jo ha cuppini styre! kjøpte meg en for 1000 kr, fikk med masse deler. pussa'n opp å nå er'n strøken. men sefølgeli litt trim på'n Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 oooohai gammel tråd ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå