Gå til innhold

Døde pixler på PSP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er døde ja. Svart/hvit er døde pixler og kan ikke fikses dessverre. Hadde de vært i en annen farge kunne du kanskje fikset det.

Du kan du levere den tilbake og be om en ny.

6008385[/snapback]

Som TCi skriver ja, er de.

Dead pixels = Svarte = Kan ikke fikses

Hot pixels = Hvite = Kan ikke fikses

Stuck pixels = Røde, Grønne eller Blå = Kan gå vekk over tid eller fåes til å sette seg på plass med å massere skjermen lett på det punktet eller bruke et homebrew flashing program som hurtig løper gjennom mange sterke farger for å prøve å reaktivere pixelen.

Dead/hot/stuck pixels er desverre et veldig stort problem med PSP'er.

Lenke til kommentar
De er døde ja. Svart/hvit er døde pixler og kan ikke fikses dessverre. Hadde de vært i en annen farge kunne du kanskje fikset det.

6008385[/snapback]

Stuck pixels = Røde, Grønne eller Blå = Kan gå vekk over tid eller fåes til å sette seg på plass med å massere skjermen lett på det punktet eller bruke et homebrew flashing program som hurtig løper gjennom mange sterke farger for å prøve å reaktivere pixelen.

6012159[/snapback]

Min PSP er god som ny, ingen skadede piksler. Den er kjøpt av et paralell-import-firma 2 mnd. før PSP ble lansert i Europa, hvis det på noen måte skulle være relevant.

Lenke til kommentar

6008385[/snapback]

6012159[/snapback]

Min PSP er god som ny, ingen skadede piksler. Den er kjøpt av et paralell-import-firma 2 mnd. før PSP ble lansert i Europa, hvis det på noen måte skulle være relevant.

6012265[/snapback]

Nei jeg skjønner ikke relevansen eller grunnen til a du skal si at du har en PSP som ikke har døde pixeler i akkurat denne tråden, jeg nevnte at det var et stort problem med PSP, for at trådstarter skulle vite at det ikke er uvanlig å få PSP med dead/hot eller stuck pixels.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dead_pixel

http://en.wikipedia.org/wiki/Playstation_Portable#Criticisms

Lenke til kommentar

Pokker trodde jeg kunne fikse min hvite..

Ja ja får leve med den er jo bare 1 og kan jo trøste meg med att karen med tråden har flere:)

Og min er fw 1.5 så går aldrig i nerheten av noen butikk med den:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...