Chalciporuspiperatus Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Når jeg starter GTA LCS, og skjermen blir svart under loading, så ser jeg 4 hvite prikker på toppen av skjermen. Er det døde pixler? Hvordan fikser jeg? Takk! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 De er døde ja. Svart/hvit er døde pixler og kan ikke fikses dessverre. Hadde de vært i en annen farge kunne du kanskje fikset det. Du kan du levere den tilbake og be om en ny. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 De er døde ja. Svart/hvit er døde pixler og kan ikke fikses dessverre. Hadde de vært i en annen farge kunne du kanskje fikset det. Du kan du levere den tilbake og be om en ny. 6008385[/snapback] Som TCi skriver ja, er de. Dead pixels = Svarte = Kan ikke fikses Hot pixels = Hvite = Kan ikke fikses Stuck pixels = Røde, Grønne eller Blå = Kan gå vekk over tid eller fåes til å sette seg på plass med å massere skjermen lett på det punktet eller bruke et homebrew flashing program som hurtig løper gjennom mange sterke farger for å prøve å reaktivere pixelen. Dead/hot/stuck pixels er desverre et veldig stort problem med PSP'er. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 De er døde ja. Svart/hvit er døde pixler og kan ikke fikses dessverre. Hadde de vært i en annen farge kunne du kanskje fikset det. Du kan du levere den tilbake og be om en ny. 6008385[/snapback] Som TCi skriver ja, er de. Dead pixels = Svarte = Kan ikke fikses Hot pixels = Hvite = Kan ikke fikses Stuck pixels = Røde, Grønne eller Blå = Kan gå vekk over tid eller fåes til å sette seg på plass med å massere skjermen lett på det punktet eller bruke et homebrew flashing program som hurtig løper gjennom mange sterke farger for å prøve å reaktivere pixelen. Dead/hot/stuck pixels er desverre et veldig stort problem med PSP'er. 6012159[/snapback] Min PSP er god som ny, ingen skadede piksler. Den er kjøpt av et paralell-import-firma 2 mnd. før PSP ble lansert i Europa, hvis det på noen måte skulle være relevant. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 4 døde piksler er vel ikke nok til å få en ny en? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 De er døde ja. Svart/hvit er døde pixler og kan ikke fikses dessverre. Hadde de vært i en annen farge kunne du kanskje fikset det. Du kan du levere den tilbake og be om en ny. 6008385[/snapback] Som TCi skriver ja, er de. Dead pixels = Svarte = Kan ikke fikses Hot pixels = Hvite = Kan ikke fikses Stuck pixels = Røde, Grønne eller Blå = Kan gå vekk over tid eller fåes til å sette seg på plass med å massere skjermen lett på det punktet eller bruke et homebrew flashing program som hurtig løper gjennom mange sterke farger for å prøve å reaktivere pixelen. Dead/hot/stuck pixels er desverre et veldig stort problem med PSP'er. 6012159[/snapback] Min PSP er god som ny, ingen skadede piksler. Den er kjøpt av et paralell-import-firma 2 mnd. før PSP ble lansert i Europa, hvis det på noen måte skulle være relevant. 6012265[/snapback] Nei jeg skjønner ikke relevansen eller grunnen til a du skal si at du har en PSP som ikke har døde pixeler i akkurat denne tråden, jeg nevnte at det var et stort problem med PSP, for at trådstarter skulle vite at det ikke er uvanlig å få PSP med dead/hot eller stuck pixels. http://en.wikipedia.org/wiki/Dead_pixel http://en.wikipedia.org/wiki/Playstation_Portable#Criticisms Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 4 døde piksler er vel ikke nok til å få en ny en? 6012283[/snapback] Det stemmer, det finnes ingen klar etikett på dette, så igrunn har han ikke krav på noe. Desverre Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Måten å unngå det er vel å spørre om å få teste den i butikken da Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Måten å unngå det er vel å spørre om å få teste den i butikken da 6012855[/snapback] De fleste butikker har dem bak disken ferdig pakket og en ute i butikken som man kan prøve... Uansett kommer de fleste etterhvert. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Pokker trodde jeg kunne fikse min hvite.. Ja ja får leve med den er jo bare 1 og kan jo trøste meg med att karen med tråden har flere:) Og min er fw 1.5 så går aldrig i nerheten av noen butikk med den:) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Så skift skjerm, kjøp en ny skjerm og monter den selv, du trenger en #000 skrutrekker bare.(VIKTIG at det er #000, ellers ødelegger du skruene, og da er du screwed ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå