Peterman Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har ikke hørt noen av høyttalerene du nevner, som du ser har jeg hele tiden uttalt meg veldig generelt. Føler jeg gjentar meg selv, men du burde oppsøke butikker og høre på utstyret selv. Jo mer utstyr du blander inn, jo mer forvirret vil du bli. Spesielt om du ikke har mulighet til å høre på det selv. Skal du kjøpe høyttalere kun fra anbefalinger fra et forum, må du i det minste vite hva slags lyd personene som anbafaler utstyret liker. Hvorfor ikke satse på Tannoy Fusion 4, som du faktisk har hørt, har en overkommelig pris og du tidligere skrev at likte? Du kan få veldig greie stereoforsterkere (ikke surroundrecievere) til fem lapper, du kan faktisk risikere å komme over noen sikkelig godsaker om du vil handle brukt. Hør hva Stereofil anbefaler til den høyttaleren. Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har ikke hørt noen av høyttalerene du nevner, som du ser har jeg hele tiden uttalt meg veldig generelt. Føler jeg gjentar meg selv, men du burde oppsøke butikker og høre på utstyret selv. Jo mer utstyr du blander inn, jo mer forvirret vil du bli. Spesielt om du ikke har mulighet til å høre på det selv. Skal du kjøpe høyttalere kun fra anbefalinger fra et forum, må du i det minste vite hva slags lyd personene som anbafaler utstyret liker. Hvorfor ikke satse på Tannoy Fusion 4, som du faktisk har hørt, har en overkommelig pris og du tidligere skrev at likte? Du kan få veldig greie stereoforsterkere (ikke surroundrecievere) til fem lapper, du kan faktisk risikere å komme over noen sikkelig godsaker om du vil handle brukt. Hør hva Stereofil anbefaler til den høyttaleren. 6023683[/snapback] Tannoy Fusion 4 er vel favoritten ja, men har lyst å få litt informasjon om de andre høytalerene da jeg bor ganske langt unna en hifi-forretning. Jeg vil vel ikke si jeg er blitt voldsomt forvirret, jeg er bare interessert i å samle informasjon:) Saken med stereoforsterker og surroundreceiver er at anlegget skal utvides til hjemmekinoanlegg en gang, og at jeg har fått en ganske bra pris på Yamaha'en. Men hvis du enda mener at stereo er det jeg bør satse på, skal jeg se meg litt om på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Med stramt budsjett kan brukthandler utarte seg som rene gullgruven. Bare for å illustrere, se her: http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb2/YaBB...;num=1146425335 Her har du en utrolig grom forsterker av nyere dato, til under halv pris. Hadde det ikke vært for at dette beistet av en forsterker ikke passer inn i stereobenken min, hadde jeg sannsynligvis kjøpt den. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har ikkje lese heile tråden her, men vil absolutt råde deg til å handle brukt. Har nettopp fått tak i JMlab Cobalt 816 og Cayin 265AI til ein samla pris av 13.000,- altså langt under halv pris. <3<3 Og med eit slikt budsjett du har er det ekstra lurt å leite etter bruktkupp. Og gå for stereo. Definitivt. Om du kjøper ein brukt stereoforsterker kan det godt hende du får solgt den igjen for det samme seinare dersom du vil ha surround. (Kva forsterker var det i linken, Peterman? Død.) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (Kva forsterker var det i linken, Peterman? Død.) 6066378[/snapback] Det var en Cayin 265AI til 7500 kr. Kanskje du som kjøpte den? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Antageligvis, ja. =D 6068978[/snapback] Da har du gjort et kupp! Nydelig forsterker! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det får vi håpe. *Banne på posten* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Og for i helvete! Kuken solgte den rett under nasa på meg! Du som selger Shanling'en som ligger på AV-Torget, Morten K? PMz. =P Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Og for i helvete! Kuken solgte den rett under nasa på meg!Du som selger Shanling'en som ligger på AV-Torget, Morten K? PMz. =P 6105029[/snapback] Det er jeg som selger Shanlingen ja. Ta kontakt hvis du er interessert i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå