to9123 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har problemer med iPod og trenger hjelp med noen ting som: 1. Jeg har alle mine windows updates nå til windiows xp pro, men enda er det ikke bra nok. 2. Hvor kan jeg oppdatere drivers slik at jeg får usb 2.0? Problemet er at: For noen dager siden har det hendt noe merklig med pcen min jeg vet ikke hva, men når jeg la til ipod så bare klikk og usben funket ikke som den skulle. iPod laddet seg opp, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
to9123 Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 oki nå har jeg oppdatert dem o.s.v, men har enda problemer. Jeg får forde ikke opp iPoden min på pcen, jeg har nå installert itunes o.s.v på en annen pc, og på den andre pcen kommer det opp to9_limewire og der inne sanger bilder o.s.v, men de er ikke fra iPoden, men alt jeg hadde i limewire mappa. Jeg har aldri hatt to like ting mellom denne pcen jeg bruker nå, og den forrige pcen. nå har begge usb 2.0 o.s.v, men forde funker det ikke :S? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå