hardmongo Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 tok dette bildet i går... har dere noe kritikk å komme med? det er tatt med 50mm. belysningen er to lamper.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Flott at du ikke lot deg friste til å konvertere til s/h. Subtile hudtoner og stilige formasjoner - ikke dumt. Litt tett utsnitt, kanskje? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 jo, kanskje.. men siden det ble kuttet så tett i høyden (jeg kom meg ikke lenger bak, hehe) så syntes jeg det passet å croppe tett inntil foten nede også. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Liker godt hvordan det lyser rundt kroppen. Spesiellt bilde, men jeg syntes det var flott, og bakgrunnen funket bra. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Værer jeg en ny Petter Hegre her? Fint bilde, har ikke noe å sette fingeren på Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 takk for kommentarer.. har et litt annet bilde også, men i samme stilen. gidder ikke starte ny tråd.. hva synes dere om dette? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Petter hegre er digg! hehe når det gjelder kritikk har jeg ikke så mye å komme med.... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Mulig at bildet er litt klisjè, men det er veldig fint. Flott lek med kurver og lys, og i likhet med det første er det sensuellt. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 takk for kommentarer.. har et litt annet bilde også, men i samme stilen. gidder ikke starte ny tråd.. hva synes dere om dette? Hvis det er en kvinnelig modell det her også, så synes jeg det blit for hårete lår. Men lyssettingen synes jeg var fin, litt klisje posisjon som tidligere nevnt men det er lov. Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvis det er en kvinnelig modell det her også, så synes jeg det blit for hårete lår.Men lyssettingen synes jeg var fin, litt klisje posisjon som tidligere nevnt men det er lov. 6016957[/snapback] Det var vel kanskje en litt dum og unødvendig komentar? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvis det er en kvinnelig modell det her også, så synes jeg det blit for hårete lår.Men lyssettingen synes jeg var fin, litt klisje posisjon som tidligere nevnt men det er lov. 6016957[/snapback] Det var vel kanskje en litt dum og unødvendig komentar? 6020482[/snapback] Helt enig, modin. Hvilket kjønn, og evt preferanser mht den myke peach-fuzz'en har ingenting med den fotografiske vurderingen av bildet å gjøre. Vi må være forsiktige med å skrive negative kommentarer om kroppen til evt modeller som avbildes, og i dette tilfellet var det en helt unødvendig vurdering i tillegg. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 det er ei jente, og hun ler av deg, andreash Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 det er ei jente, og hun ler av deg, andreash 6022087[/snapback] Hils henne fra meg at hun bare må le, og at jeg gjerne bruker henne som modell også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Veldig fin lyssetting, det første biletet var best, andre vart litt...merkelig, er det ei skulder? Litt meir luft rundt hadde ikkje skada nei, men ikkje for mykje, synest objektet bør dekke mest mogleg utan at det blir for lite luft. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Blir med deg på den PMnormal, Jeg kan ehh... holde en lyskaster for deg. Virkelig flott bilde det siste du hadde der. Kunne veldig godt tenkt meg å hatt det på veggen på rommet. Estetiske og sensuelle linjer! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Blir med deg på den PMnormal, Jeg kan ehh... holde en lyskaster for deg. 6022509[/snapback] Med engekri som assistent Skal si min status stiger til himmels. Må nesten legge om til storformat da, slik at jeg kan få følelsen av å være en av de gamle fotografiske mestrene. De hadde jo ofte flere assistenter til å lade kassettene med filmblad. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Eg stiller frivillig som kassettlader! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hva er dette? kritikk på andre sine kritikker? Man må jo få lov å si hva man mener om bildet og dets innhold, og mener man at modellen har for mye hår på leggene for at bildet skal bli topp så må man da få lov å mene det? Hvis den personen som er avbildet ikke tåler kritikk på enkelte deler av sitt utseende så burde hun eller ikke godkjenne at bildet blir lagt ut til kritikk. Hennes utseende er faktisk en del av bildet! Men det er lov å ordlegge seg på en pen måte. Men når det er sagt så er jeg uenig at dette er hårete lår. Bildene er topp, spennende lyssetting som du lykkes med. På bilde1 så skulle jeg ønske at bakgrunnen var jevn mørk og ikke bare mørk på høyresiden. Gjerne helt svart alt sammen. Hånden ble litt i veien. Bilde2 ble for "vanlig" og lite spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå