Gå til innhold

et par føtter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk for kommentarer..

 

har et litt annet bilde også, men i samme stilen. gidder ikke starte ny tråd.. hva synes dere om dette?

 

Hvis det er en kvinnelig modell det her også, så synes jeg det blit for hårete lår.

Men lyssettingen synes jeg var fin, litt klisje posisjon som tidligere nevnt men det er lov.

Lenke til kommentar
Hvis det er en kvinnelig modell det her også, så synes jeg det blit for hårete lår.

Men lyssettingen synes jeg var fin, litt klisje posisjon som tidligere nevnt men det er lov.

6016957[/snapback]

 

Det var vel kanskje en litt dum og unødvendig komentar?

Lenke til kommentar
Hvis det er en kvinnelig modell det her også, så synes jeg det blit for hårete lår.

Men lyssettingen synes jeg var fin, litt klisje posisjon som tidligere nevnt men det er lov.

6016957[/snapback]

 

Det var vel kanskje en litt dum og unødvendig komentar?

6020482[/snapback]

Helt enig, modin. Hvilket kjønn, og evt preferanser mht den myke peach-fuzz'en har ingenting med den fotografiske vurderingen av bildet å gjøre. Vi må være forsiktige med å skrive negative kommentarer om kroppen til evt modeller som avbildes, og i dette tilfellet var det en helt unødvendig vurdering i tillegg.

Lenke til kommentar
Blir med deg på den PMnormal, Jeg kan ehh... holde en lyskaster for deg.

6022509[/snapback]

Med engekri som assistent :D Skal si min status stiger til himmels. Må nesten legge om til storformat da, slik at jeg kan få følelsen av å være en av de gamle fotografiske mestrene. De hadde jo ofte flere assistenter til å lade kassettene med filmblad.

Lenke til kommentar

Hva er dette? kritikk på andre sine kritikker? Man må jo få lov å si hva man mener om bildet og dets innhold, og mener man at modellen har for mye hår på leggene for at bildet skal bli topp så må man da få lov å mene det?

 

Hvis den personen som er avbildet ikke tåler kritikk på enkelte deler av sitt utseende så burde hun eller ikke godkjenne at bildet blir lagt ut til kritikk. Hennes utseende er faktisk en del av bildet! Men det er lov å ordlegge seg på en pen måte.

 

Men når det er sagt så er jeg uenig at dette er hårete lår.

 

Bildene er topp, spennende lyssetting som du lykkes med. På bilde1 så skulle jeg ønske at bakgrunnen var jevn mørk og ikke bare mørk på høyresiden. Gjerne helt svart alt sammen. Hånden ble litt i veien.

 

Bilde2 ble for "vanlig" og lite spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...