wargasm Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 har AMD 64 x2 4400mhz, Powercolor X1900XT, Fatal1ty A8N SLi. Problemet er at når jeg prøver å spille cs så lagger d sånn at folk og boxer osv. forsvinner og blinker og går under mappet osv. kan dette ha med hw'et mitt å gjøre eller er det mulig at det trådløse nettverks-kortet mitt (Jensen Wireless USB Adapter 802.11b standard (11Mbps) ) som ødelegger? Linja jeg sitter på er det BARE MEG som har problemer med, minimum 5andre pc'er er testet på linja. Setter utrolig stor pris på den som kan si meg va som er galt. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 er ikke sikker men har du drivere te cpu og skjermkort og det du tregner da? trur du m¨ha noe drivere får og bruke mulitcore men er usikker Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Så vidt jeg vet kjører CS litt ustabilt når du har multi-core. Men tror det fikses med drivere, ja. Dunno kor du finner de. -Vaag (6dager til ny data!) Lenke til kommentar
wargasm Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 har nå funnet ut at dataen min ikke takler å spille cs over trådløst men hvorfor? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 trådløst er iokke så stabilt kjøp deg en netverk kabel. men det kan være multi-core cpuen og da skru av den ene kjærnen og prøv? Lenke til kommentar
wargasm Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 trådløst er iokke så stabilt kjøp deg en netverk kabel. men det kan være multi-core cpuen og da skru av den ene kjærnen og prøv? 6047652[/snapback] d var jo en grunn til at jeg skulla ha trådløst da menne har prøvd men den ene kjerna på både steam og hl.exe (altså cs), nytter ikke :\ har brukt 2000kroner på trådløst nettverk men d fungerer fremdeles ikke :\ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er det slik overalt eller bare på en bestemt server? Klanen min har en server, skikkelig drittserver, og der hender det av og til at folk går ned i bakken eller opp i taket. Og det skjer ikke bare med meg heller. Lenke til kommentar
wargasm Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Er det slik overalt eller bare på en bestemt server? Klanen min har en server, skikkelig drittserver, og der hender det av og til at folk går ned i bakken eller opp i taket. Og det skjer ikke bare med meg heller. 6049668[/snapback] skjer overallt jeg kan spille cs over nettet med kabel (tcp\ip) og de bugs'an du snakker om skjer som oftest når du begynner å recorde Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er det slik overalt eller bare på en bestemt server? Klanen min har en server, skikkelig drittserver, og der hender det av og til at folk går ned i bakken eller opp i taket. Og det skjer ikke bare med meg heller. 6049668[/snapback] skjer overallt jeg kan spille cs over nettet med kabel (tcp\ip) og de bugs'an du snakker om skjer som oftest når du begynner å recorde 6049683[/snapback] Har aldri skjedd med meg eller noen jeg kjenner at det har skjedd når en recorder, men det kan godt hende. Men jeg vet det har brukt og skjedd hvis man har vært i Windows en tur og kommer inn igjen på spillet. Lenke til kommentar
wargasm Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Er det slik overalt eller bare på en bestemt server? Klanen min har en server, skikkelig drittserver, og der hender det av og til at folk går ned i bakken eller opp i taket. Og det skjer ikke bare med meg heller. 6049668[/snapback] skjer overallt jeg kan spille cs over nettet med kabel (tcp\ip) og de bugs'an du snakker om skjer som oftest når du begynner å recorde 6049683[/snapback] Har aldri skjedd med meg eller noen jeg kjenner at det har skjedd når en recorder, men det kan godt hende. Men jeg vet det har brukt og skjedd hvis man har vært i Windows en tur og kommer inn igjen på spillet. 6049688[/snapback] sant d men fortsatt ikke no svar på problemet mitt :\ Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 det er også noen som sier ate multi-core ikke støtter cs er det 1,6 eller source? Lenke til kommentar
wargasm Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Funnet ut at d gjelder BARE når jeg spiller cs over trådløst nettverk. Kan det være problemer mellom det trådløse nettverks-kortet mitt og hk'et? (se første post for Hardware) Lenke til kommentar
JANMS Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Er nettverket beskyttet, og hvilke signaler har du? Hvis du sitter langt unna ruteren og andre i samme bygning(evnt. i nærheten) kjører på samme kanal så kan det være en grunn for at ting lagger... Lenke til kommentar
wargasm Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Er nettverket beskyttet, og hvilke signaler har du? Hvis du sitter langt unna ruteren og andre i samme bygning(evnt. i nærheten) kjører på samme kanal så kan det være en grunn for at ting lagger... 6055826[/snapback] Nettverket er beskytta ja, men va mener du med signaler? signalstyrke? Routeren ligger for øyeblikket 4meter ifra pc'en og den andre pc'en som er tilkobla er kobla til med tcp\ip-kabel Lenke til kommentar
wargasm Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Har forresten prøvd å kjøpe ny router og nettverks-kort, Router'n er en Spark-LAN Wx-6615 (125Mbps, 2.4 TURBO). Og nettverkskortet er et Jensen Air:Link 7554 (54Mbps) Long Range 11b, 11g. Lenke til kommentar
JANMS Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Mente signalstyrke ja, men det har du jo sikkert når den er så nær. Er det mange nett der du er og de kjører på samme kanal kan det bli mye interferens... Noe som kan gi en dårlig link. Dette finner man jo normalt når man ser på administrasjonsprogrammet til det trådløse nettverkskortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå