able Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hei, håper noen kan svare meg på hvilken sang Tom hanks å sjefen i leketøysbutikken spiller på "piano" i filmen "BIG" fra 1988. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Spør her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Spør her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 6008057[/snapback] Jeg er uenig med deg her. Det er et filmspørsmål, da spør man her. De spiller "Heart and Soul" og "Chopsticks". Endret 29. april 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Nei, det er "hvilken sang er det?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Nei, det er "hvilken sang er det?" 6010355[/snapback] Glem nå språket og tenk logisk; hvor er det mest sannsynlig at man får svar? Musikkdelen får musikkspørsmål, filmdelen får filmspørsmål, selv om de krysses til tider. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Men det er vanlig her på forumet og i denne kategorien å føre samtlige slike spørsmål til den samletråden. Spørsmål om hvilken låt det er SKAL stilles i den tråden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Men det er vanlig her på forumet og i denne kategorien å føre samtlige slike spørsmål til den samletråden. Spørsmål om hvilken låt det er SKAL stilles i den tråden. 6010883[/snapback] Vi får vel endre på denne høyst lite praktiske ordningen, slik at folk får svar på spørsmålene sine? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Du mener at folk ikke får svar på spørsmålene sine i den tråden? Har du noen erfaringer å vise til? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Du mener at folk ikke får svar på spørsmålene sine i den tråden? Har du noen erfaringer å vise til? 6010915[/snapback] Jeg mener at akkurat dette tilfellet var best plassert der den var plassert, fordi det ikke er en annen måte å finne ut av hva sangen er enn å huske det fra filmen. Hvis det finnes tekst man kan søke på, eller en annen referanse, så er den tråden passende, men hvis de spør hva musikken i Requiem for a Dream er mot slutten, må man se filmen for å vite det. Da spør man her i Film-kategorien, hvor svar er garantert. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det er ikke til å stikke under en barkrakk at den samletråden som regel gir svar. Folk der som alle andre har da sett film, og dessuten er enkelte der alltid fanatisk innstilt på å hjelpe til. Tenk deg hvis slike spørsmål skulle ha oversvømmet denne kategorien? Det kunne jo eventuelt bli opprettet en tråd som "Hvilken låt er det i denne filmen?" eller noe sånt i denne kategorien, men det er litt poengløst når vi allerede har den samletråden under "Musikk". Lenke til kommentar
able Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 takk for svar hvertfall:) riktig plassert eller ikke Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg er litt enig med SteffyBoy også, men jeg syns at den samletråden er såpass grei og jeg vil helst ikke se at forumet blir oversvømmet med slike spørsmål heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå