Gå til innhold

Seasonic s12 430W(komplett helgetilbud)erfaringer?

Anbefalte innlegg

Forresten, grunnen til at Hiperen din støyer er sikkert ikke bare at den belastes, det kan være like så mye at den trekker inn oppvarmet luft. (Det er jo ganske selvfølgelig at kaldere luft betyr at vifta kan spinne saktere og fremdeles kjøle effektivt, men det er mange som ikke tenker på det.)

Med så mye varme ville det utvilsomt hjelpe å investere i Antec P180 (evt. annet kabinett med separat kanal for PSU). Eller du kan kanskje modde friskluftinntak for PSU selv.

6013050[/snapback]

Off, jeg orker ikke slike "gode forslag" nå :wallbash: . Så klart det ikke har noe med det, den bråker nesten uansett(med mindre det er 5-10c på rommet mitt, men selv da hører man den).

Kanskje jeg går for en mist jeg da, skal likevel ha ny pumpe og noe "stæsj" fra microplex :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: Morten K: Hadde vært morsomt å se en test fra silentpcreview, de slakter alt de kan høre :p

6013032[/snapback]

Heh, SilentPCReview er de eneste jeg stoler på når det gjelder støynivå. For de fleste andre testere virker det som "stille" betyr "lite hørbar i et ellers bråkete system".

Lenke til kommentar
Off, jeg orker ikke slike "gode forslag" nå :wallbash: . Så klart det ikke har noe med det, den bråker nesten uansett(med mindre det er 5-10c på rommet mitt, men selv da hører man den).

Jo, de fleste PSUer er vel bråkete uansett. Men alle (unntatt vifteløse) bråker når de fores med for varm luft. Iflg. SilentPCReview får Antec P180 ellers stillegående PSUer som Seasonic til å bli enda stillere.

Kanskje jeg går for en mist jeg da, skal likevel ha ny pumpe og noe "stæsj" fra microplex :thumbup:

6013092[/snapback]

Høres ut som en god ide.

Lenke til kommentar

Vi får nok se en test fra SPCR etterhvert,men det vil nok ta tid.

Jeg er hvertfall spent på de nye OCZ'ene. :)

Joda MIST er knall det. Har den gamle 500 wattern selv og er veldig fornøyd med den.

Jeg kjøpte MIST på grunn av støynivået og den holder hva den lover.

Min pc er nesten lydløs (har brukt mye tid og arbeid på akkurat dette).

Lenke til kommentar

Jo, de fleste PSUer er vel bråkete uansett. Men alle (unntatt vifteløse) bråker når de fores med for varm luft. Iflg. SilentPCReview får Antec P180 ellers stillegående PSUer som Seasonic til å bli enda stillere.

6013092[/snapback]

Høres ut som en god ide.

6013106[/snapback]

Pcen min er vannkjølt, og jeg har åpen kabinettdør. Altså kald, frisk luft til psu.

40A på 12V burde holde, så det er mulig det blir en mist på meg :yes: . Skal vi se, noen som vil kjøpe hiper type-r 580w? :innocent:

EDIT: Høres bra ut Morten K. Nå mangler jeg bare ny strømforsyning og o-ringer til hardisken, så er min også stillegående ;) . Begynner jammen å bli dyrt for meg det her :no: . *håpe på fet lønning om en uke*

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...