Gå til innhold

Low tech returns - again

Anbefalte innlegg

... og det samme gjør dette kirkebygget. Dette bildet tok jeg med Sony Ericsson K600i. Jeg la til litt ekstra filmkorn og softet bildet. Ellers er det rett fra kamera, ingen tweaking med farger etc. Har naturligvis også resizet det.

Edit: Originalen ligger lenger nede.

post-76334-1146267514_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke EOS'n bra nok lenger nå da? :cry:

Sær framstilling av en kirke, noe som enten pleier å være goth eller perfeksjonistisk. Jeg får en undervannsfølelse her, uten at det egentlig ser slik ut.

Har du flere vinkler også? Hadde vært morsomt å sett det litt fra siden.

Syns det ble ganske stilig jeg.

Hilsen forumets andre kirkefotograf.

Lenke til kommentar
Det ble et stilig bilde. Men du burde vel vaere utrolig fornoeyd med kantskarpheten paa din kit-bokstoette hvis du sammenligner med det der :lol:

6008608[/snapback]

Du kan le du, din "utlending" :D

Det er nok ikke så soft i kantene normalt. Kunne lagt ut den usoftede originalen, men den er ikke så tøff. Det som overrasket meg med disse bildene fra denne locationen er de mettede fargene. Ikke mye som ligner på mobil der.

SirMaximus: Ja, jeg har flere vinkler. De ble bare ikke like vellykket. Har forresten tatt et par hundre bilder med mobilen, og mange av dem er vellykkede. Dere har jo tidligere sett et par eks av dem. Skal se om jeg gidder å finne frem flere vinkler litt senere.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Er ikke så veldig glad i slike effekter på bilder, men siden det er tatt med mobilkamera så er det jo ikke sikkert at det er bedre uten.

6009724[/snapback]

Tja, du kan jo vurdere selv :) Jeg liker å ta bilder med mobilen, men man bør være litt bevisst på hvilke motiver man velger. Det er få motiver som tåler det formatet. Jeg har en del liggende, og kommer til å publisere dem etterhvert. De fleste er mer "kunstneriske" enn disse kirkebildene.

post-76334-1146336642_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...