Pak Ling Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei, har vært så dum og glemt å sette msd korte i adapter før jeg stakk inn kortet på dataen =(( hva kan jeg gjøre for å få den ut =/ ! Hjelp! Mvh meg Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hei, har vært så dum og glemt å sette msd korte i adapter før jeg stakk inn kortet på dataen =(( hva kan jeg gjøre for å få den ut =/ ! Hjelp! Mvh meg 6007534[/snapback] Hvor har du stukket det inn? Har du bærbar pc og puttet det inn i PCMCIA-slotten? (en eller to tynne sprekker på siden av bærbare PC'er) Vi må ha litt mer info for å hjelpe deg Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Hei, har vært så dum og glemt å sette msd korte i adapter før jeg stakk inn kortet på dataen =(( hva kan jeg gjøre for å få den ut =/ ! Hjelp! Mvh meg 6007534[/snapback] Hvor har du stukket det inn? Har du bærbar pc og puttet det inn i PCMCIA-slotten? (en eller to tynne sprekker på siden av bærbare PC'er) Vi må ha litt mer info for å hjelpe deg 6007740[/snapback] Jeg stakk den inn i sånn kortleser port på en bærbar =) men jeg lekte mac guyver og mekket det med en teipbit og en halv tannpirker =P http://download.yousendit.com/7CB217170E68D85E Endret 29. april 2006 av Pak Ling Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det var bra du fikk det ut da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 jeg greide noe av det samme på kortleseren min stasjonære pc.. endte med at jeg måtte skru ut kortleseren og skru den fra hverandre før jeg fikk ut kortet igjen.. det hele mens pc'n stod på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå