Kannath Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Skulle bestille 1x w800i med abbo fra tele 2. Fikk melding om at det hadde oppstått en feil, og plutselig var det 4 telefoner bestilt til meg. Finner ingen epost å kontakte de på, men jeg har ikke bruk for 4 av de telefonene. Hva skal jeg gjøre om de sender alle sammen? Blir litt dyrt O.o Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Skulle bestille 1x w800i med abbo fra tele 2. Fikk melding om at det hadde oppstått en feil, og plutselig var det 4 telefoner bestilt til meg. Finner ingen epost å kontakte de på, men jeg har ikke bruk for 4 av de telefonene. Hva skal jeg gjøre om de sender alle sammen? Blir litt dyrt O.o 6007400[/snapback] hvis du bestilte fra tele2.no så må du ta kontakt med moobi norge. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Nå hadde han vel gjerne bestilt fra Siba da... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 hvis du bestilte fra tele2.no så må du ta kontakt med moobi norge. 6008428[/snapback] Regner med at han kjøpte det på Siba siden han spør etter adresse og trådstarter nevner kun at han kjøpte 1 stk. w800 med tele2 abb. ---- Ring dem på telefon 81500585! Ikke noe vits å sende en epost når det er en hastesak (hvis de hadde sendt telefonene). Nå er det jo slikt at Siba er stengt Søndag og Mandag. Derfor er det gunstigere å ringe Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 forstod setningen på en annen måte. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Stemmer det, kjøpte på SIBA med Tele2 abb. DE åpner ikke før Tirsdag, men er redd jeg ikke rekker å ringe før de sender. Det hadde vært jævlig kjipt, men jeg satser på at det går fint. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det burde jo ikke være noe problem! Viss SIBA er litt forståelsesfull, så går nok dette greit! Eneste problemet jeg kan se, er jo at du får 4 abonnement med bindingstid! Kan bli litt arbeidssomt å få de fjernet evt, men du har jo en 14 dagers angrefrist, så det skulle jo ikke være problem! Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Det burde jo ikke være noe problem! Viss SIBA er litt forståelsesfull, så går nok dette greit!Eneste problemet jeg kan se, er jo at du får 4 abonnement med bindingstid! Kan bli litt arbeidssomt å få de fjernet evt, men du har jo en 14 dagers angrefrist, så det skulle jo ikke være problem! 6009786[/snapback] ja er abbo jeg tenker på, men for all del. Fikk feilmelding om at bestillingen ikke kunne bekreftes pga feil på siden jeg, så er igrunn ikke min feil men kan vel ikke bevise det. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det burde jo ikke være noe problem! Viss SIBA er litt forståelsesfull, så går nok dette greit!Eneste problemet jeg kan se, er jo at du får 4 abonnement med bindingstid! Kan bli litt arbeidssomt å få de fjernet evt, men du har jo en 14 dagers angrefrist, så det skulle jo ikke være problem! 6009786[/snapback] ja er abbo jeg tenker på, men for all del. Fikk feilmelding om at bestillingen ikke kunne bekreftes pga feil på siden jeg, så er igrunn ikke min feil men kan vel ikke bevise det. 6010503[/snapback] du har vel bare oppgitt ett tlfnr, eller? burde ikke være noe stress, bare ring inn på tirsdag og forklar saken. er ikke noe problem å få kansellert abb hvertfall. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Oppga samme nummer ja, men valgte ikke fremtidens nr før men sto at hver pers kun kunne ha 2 abbo, men det holder med 1. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Ok, nå har jeg fått avbestilt. Gikk veldig flott og greit, hyggelig jente jeg snakket med også. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Bra det ordnet seg da Har selv veldig god efaring med deres kundeservice. Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ingen som har Email adressen til siba altså? Jeg skulle gjerne levert tilbake en telefon som var operatørlåst, selv om det ikke stod noe om det i produktbeskrivelsen (det stod kun på et klistermerke på eska) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 det er mye som går via e-post, men du får nok neppe sendt tilbake mobilen via det ring 81500585 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå