Gå til innhold

Problemer med lagg og disconnects

Anbefalte innlegg

Hei...

Har nettopp reinstalert windows , men etter dette så har det blitt et mareritt å spille wow. Får plutselig store laggspikes som kan vare i opptil 15-20 sek, og som av og til fører til at jeg disconnecter.

Er i nettverk med en kompis som spiller men han har ikke dette problemet.

Hva kan jeg gjøre? Har nettopp reinstalert wow men dette funket heller ikke.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å høre...Jeg hadde problemet med at jeg ble disconnecta ca 2-3 ganger pr dag post patch 1.10. Jeg satte da nettverkskortet inn på 100 (mbs?) Forced full duplex, i stedet for automatic og har ikke DC'et en eneste gang etter dette. Jeg vet ikke helt hva som er gjort, men jeg tror at disse innstillingene tvinger nettverket til å kjøre på "full pupp" hele tiden:)

Lenke til kommentar
Godt å høre...Jeg hadde problemet med at jeg ble disconnecta ca 2-3 ganger pr dag post patch 1.10. Jeg satte da nettverkskortet inn på 100 (mbs?) Forced full duplex, i stedet for automatic og har ikke DC'et en eneste gang etter dette. Jeg vet ikke helt hva som er gjort, men jeg tror at disse innstillingene tvinger nettverket til å kjøre på "full pupp" hele tiden:)

6026028[/snapback]

Jepp.. Jeg kjørte på det innebygde Marvell Gigabit kortet mitt, men bytta til det innebyggde nVidia 100mbps, smekka på forced full duplex,og satte resten av instillingene på slavedrift.

Så nå funker ting utmerket :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...