_nicholas Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei! Jeg lurte på hvordan man lager et forum... Har ikke noe peiling på dette i det hele tatt, og jeg skulle gjerne ha hatt et forum. Er det vanskelig å lage, og hva trenger man for å lage et forum? Thnx Lenke til kommentar
Squirrel Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Vil du opprette et forum eller programmere et selv? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Tror nok det er lurt av han å sette opp, siden det krever en god del kunnskaper for og programmere det selv. Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Hadde litt lyst til å teste å lage et selv med vBulletin f.eks... Men hvis det er altfor vanskelig så... Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du kan jo alltids prøve. Det trenger heller ikke å være noe sånn kjempeavansert forum, heller. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Har du lyst på et forum på enklest mulig måte kan http://www.diskusjonsforum.no være et smart valg. Du får et ferdig satt opp forum helt gratis og det er også veldig enkelt å administrere. Endret 1. mai 2006 av Thorsen Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Hvordan får jeg lastet opp/brukt vBulletin der? Lenke til kommentar
tmth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 vBulletin er ikke gratis da. Er det noen spesiell grunn til at du vil ha akkurat det programmet? Hos diskusjonsforum.no registrerer du deg bare, og så setter de automatisk opp et forum for deg. Her er et eksempel på hvordan forumet ditt kan se ut: http://hverdagslivet.diskusjonsforum.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå