Gå til innhold

Si opp abbo før bindingstiden har utløpt

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg kjøpte meg i Juli en K750i som jeg liker/likte no jævlig. Hadde lite penger og kjøpte med Djuice nonstop til 300 kr mnd (gratis sms, ringer mer nå så lønner seg iaff ikke). Idag så mista jeg mobilen nedi stresslessen og skjermen ble helt knust. Tenkte derfor på å kjøpe W810i fra Siba med Tele2 abbo og si opp Djuice.

Siden jeg har binding til Juli vil det vel lønne seg å si opp for kr 600 fra Djuice, når jeg må betale 900 i abbo frem til da.

Skal kjøpe med Tele2 abbo også fordi jeg vil ha det, men kan jeg få beholde mitt eget nr når jeg sier opp Djuice?

tele2 koster dessuten bare 119kr mnd, noe jeg godt kan leve med fordi ringeprisen er lav.

Mine spm er da:

Det vil lønne seg å si opp for 600kr enn å betale 900 kr i mnd avgift (sier seg vel selv, lol).

Kan jeg beholde nr mitt selv om jeg sier opp abbo på forhånd?

PS. Har Siba en forsikring som den på Elkjøp? Relativt DRITT lei av ødelagte tlf (2 på 1 år, katastrofalt igrunn siden jeg aldri ødelegger noe ellers)

edit: Gir faen jeg, bytter nr og bestiller denne:

http://www.siba.no/Product/Product.aspx?id...le2+Mobil+Pluss

Endret av Kannath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...du burde kanskje begynne å passe litt bedre på mobiltelefonene dine...

-snubbel

6008726[/snapback]

Hehe, jeg forstår ikke hva jeg har holdt med i det siste. ALDRI ødelagt eller mista noe før. Har hatt mange telefoner, men først nå jeg ødelegger.

Det jeg kjøpte på SIBA var en W800i med Tele2 abbo til 1kr. :)

Lenke til kommentar

Hehe, det skal jeg fortelle deg. Jeg hadde den i lomma, så datt den ut av lomma og nedi rammeverket med fjærer osv. uten at jeg merka det (Trodde jeg hadde lagt tlf på pulten jeg). så drar jeg til den som gjør så stolen slår seg sammen og så hører jeg ett knas :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...