Wackee Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Hei! Når eg bruker forumet så er nokre linker og menyer engelske og andre norske.. Hos en kompis er alt norsk.. hmm What can i do? Endret 28. april 2006 av wackee Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Sjå nederst på sida, der kan du velge mellom engelsk og norsk i ein meny. Ved sida av der ein velger skin. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Danke.. BTW: Ossen lager man sånne miniatyrbilder som du laga der for å visa meg knappen? Når eg leggjer inn bilde, blir det stort..utan mogeligheilt for å trykkje på det for å forstørra det... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Eg la det til med vedleggsfunksjonen på forumet, men det fungerer ikkje med BMP-bilete, slik du brukte i innlegget ditt. Bruk JPG eller PNG, eventuelt last dei opp på Imageshack. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg