TomJ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Snus og Data passer sammen Men for å ikke gå off-topic syns jeg røyk er verst. Endret 20. april 2007 av TomJ Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg vil tro røyk er hakket værre enn snus. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 det er vel ingenting som er gale med snus? "kreft fremkallende" det er bare for å skremme folk med, enda ikke påbevist, leste også en vg artikkel "snus kan redde liv" Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Snuser fast og røyker på fest. Av denne pågående diskusjonen har jeg fått inntrykket av at snus er usunt, og i noen tilfeller også påkaller kreft, men at det er sunnere / mindre dødelig enn røyk. *host*alkohol er veldig populært her i dag*host* Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja takk begge deler! Snus er noe jeg alti går med, og røyk går om morran og kveld.. og mest røyk på fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå