hotbitch Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Liker begge deler egentlig, men snus gjør ikke at man lukter så mye. Untatt fra hendene viss man baker. Holder meg til røyk på fest og snus ellers. Slik jeg liker det best. Røyking er sosialt på fest, kan ikke nekte på det. Lenke til kommentar
-Vetle- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Snus er beroligende og man føler seg mer avslappet med det . Med Røyk blir det vond lukt, og er ikke fullt så godt ! Må svare : Snus! Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 røyk > snus fordi derfor bare Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Snus er beroligende og man føler seg mer avslappet med det . Med Røyk blir det vond lukt, og er ikke fullt så godt ! Må svare : Snus! 8336937[/snapback] Snuslukten kan faktisk plage andre. Kjenner flere som blir kvalme når de lukter på snus. Men de har hatt en dårlig erfaring med det tidligere da. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 røyk er best +godt +beroligende +en kur for fritidsproblemer +folk får noe å klage på(alle trenger noe å klage på) -skadelig -dårlig ånde -passiv røyking -dårlig kondis Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Holder meg til røyk, siden jeg ikke tåler så mye som lukta av snus. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva er verst av røyk og snus med tanke på hvor usunt det er. Har selv begyndt og snuse litt, syns det er chill 6006976[/snapback] Det er ikke "chill" Både snus og røyk er for pingler. Så sånn er det. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva er verst av røyk og snus med tanke på hvor usunt det er. Har selv begyndt og snuse litt, syns det er chill 6006976[/snapback] Det er ikke "chill" Både snus og røyk er for pingler. Så sånn er det. 8342364[/snapback] sånn er det ikke nei. Du blir ikke mer eller mindre pinglete av å røyke eller snuse. røyking eller snusing kan være chill for noen, det er ikke noe du bestemmer Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Snus.. boroligende, liker ikke røyk, så derfor foretrekker jeg snus.. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva er verst av røyk og snus med tanke på hvor usunt det er. Har selv begyndt og snuse litt, syns det er chill 6006976[/snapback] Det er ikke "chill" Både snus og røyk er for pingler. Så sånn er det. 8342364[/snapback] sånn er det ikke nei. Du blir ikke mer eller mindre pinglete av å røyke eller snuse. røyking eller snusing kan være chill for noen, det er ikke noe du bestemmer 8342976[/snapback] Uten at jeg på noen måte har sagt noe på vegne av noen andre, står jeg ved mitt forige svar. Personlig mener jeg at det er utrolig teit med både det ene og det andre. ...Personlig... - var det bedre? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) stian89, du får mene hva du vil, selv om jeg mener det er feil det er teit å røyke og snuse ,det er jeg enig i. men du veit ikke om det er chill eller ikke. Endret 9. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Snus er best. Deilig å sitte å slappe av, spille, se film etc, og bare ta seg en prell, istedetfor å gå ut å røyke. Også når man sitter på skolen, slipper å vente helt til friminuttet for å ta seg en røyk, for de som røyker. Lenke til kommentar
jambao Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 anbefaler noen at en som ikke snuser begynner å snuse ? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Nooope. Jeg har selv byttet ut røyken med snus for et par måneder siden. Trives med det. Det er mye mindre stress med snus, det lukter ikke (og plager dermed ingen andre), det smaker bedre og det er billigere. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 stian89, du får mene hva du vil, selv om jeg mener det er feil det er teit å røyke og snuse ,det er jeg enig i. men du veit ikke om det er chill eller ikke. 8344181[/snapback] Og du vet ikke hva jeg legger i ordet "chill" Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Røyk er værst da dette går ut over andre i ditt nærvær...Snus er eklest når folk legger det fra seg over alt Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 anbefaler noen at en som ikke snuser begynner å snuse ? 8344234[/snapback] Jeg ville ikke anbefalt det, nei. Da det koster mye penger, er avhengighetsskapende og er helseskadelig. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 anbefaler noen at en som ikke snuser begynner å snuse ? 8344234[/snapback] Jeg ville ikke anbefalt det, nei. Da det koster mye penger, er avhengighetsskapende og er helseskadelig. 8346508[/snapback] helseskadelig? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Røyk er værst da dette går ut over andre i ditt nærvær...Snus er eklest når folk legger det fra seg over alt 8346131[/snapback] Enig. Som snuser må jeg si at folk som spytter prisene på vegger og gulv, eventuelt kaster dem i taket, bør se til helvete å slutte med det. Det er jaggu ikke rart vi har fått et frynsete rykte. Når prisen må ut, spytter man den i do, eller (hvis man har porsjon) i det hendige rommet på toppen av lokket. Hvis man er utendørs, er det jo selvsagt intet problem. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Røyk @ fest og i godt selskap, akkurat som med alkohol. Rart med det, egentlig, øl og røyk sammen er bare så godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå