Boralis Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Røyking er nok mest skadelig uten tvil,men at det er så ille som div skremselspropaganda vil ha det til tror jeg ikke. Men uansett vil jeg annbefale alle som ikke røyker til aldri å begynne med det,for du kan bli syk,du får dårligere kondis og det koster jævlig mye. Hilsen et gammelt nikotinvrak. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Røyking er nok mest skadelig uten tvil,men at det er så ille som div skremselspropaganda vil ha det til tror jeg ikke. 6007860[/snapback] nei, det er værre. du skulle sett KOLS-pasienter som ligger på sykehus du. kan nesten ikke sammenlignes med de som vises på tv og plages med å gå eller danse fordi de har KOLS. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg snuser Røyk er motbydelig, og smaker piss. Dessuten er det myyye mer ødeleggende for kondisjon og kroppen generelt sett. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Snus > Røyk. Har drevet med begge deler. Snuser enda for fullt. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) **Dobbelpost** Endret 30. april 2006 av QBab Lenke til kommentar
QBab Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Muttern fant ut at eg snusa i går, kan ikke si ho ble særli glad akkurat Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Muttern fant ut at eg snusa i går, kan ikke si ho ble særli glad akkurat 6014794[/snapback] Husker min første "HÆH?! SNUSER DU?!". Det er ingenting som høre sin mor rope de ordene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Fikk "Husk å pusse tennene litt ekstra nåda" et par år siden. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Fikk "Husk å pusse tennene litt ekstra nåda" et par år siden. 6015798[/snapback] For ikke å glemme "kan du ikke ha den på siden så den ikke vises så mye?" fra bestemor. Lenke til kommentar
veos Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har drevet med begge deler, men nå røyker jeg bare. Også en snus i matematikktimene da, selvsagt! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 alt som er sagt + at røyk plager andre i mye større grad enn snus gjør. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Røyking er nok mest skadelig uten tvil,men at det er så ille som div skremselspropaganda vil ha det til tror jeg ikke. 6007860[/snapback] nei, det er værre. du skulle sett KOLS-pasienter som ligger på sykehus du. kan nesten ikke sammenlignes med de som vises på tv og plages med å gå eller danse fordi de har KOLS. 6007865[/snapback] Bestemora mi har kols, fy faen å grusomt det er å se på når ho hoster.... Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Røyking er nok mest skadelig uten tvil,men at det er så ille som div skremselspropaganda vil ha det til tror jeg ikke. 6007860[/snapback] nei, det er værre. du skulle sett KOLS-pasienter som ligger på sykehus du. kan nesten ikke sammenlignes med de som vises på tv og plages med å gå eller danse fordi de har KOLS. 6007865[/snapback] Bestemora mi har kols, fy faen å grusomt det er å se på når ho hoster.... 6016992[/snapback] så lenge hun ikke er på lukket avdeling på sykehuset, så skal du være glad for at du ikke har sett de som har det helt forjævelig med KOLS! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Etter nok en kveld på fylla, med litt røyking og snusing om ennan, må jeg nok en gang konstantere at snus er, og blir tingen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 så lenge hun ikke er på lukket avdeling på sykehuset, så skal du være glad for at du ikke har sett de som har det helt forjævelig med KOLS! 6018926[/snapback] Jobber på sykehus jeg, så jeg har sett dem også Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hmm, får man dårlig kondis av snus egentlig? 6006989[/snapback] Jeg har snuset i 2-3 år og har aldri merket at det ødelegger noe på kondisen min. 6007013[/snapback] Det gjør visstnok det. Det er nicotin i snus, og dette fører til at blodårene i kroppen trekker seg sammen. En sammentrekning av blodårer fører til mindre blod gjennom årene. Det er tross alt blodet som frakter oksygen til lungene. Så jeg vil si ja, det fører til dårligere kondis, men i hvilken grad er fortsatt usikkert. Det er til og med mer nicotin i snus enn i røyk. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg roeyker og ja faar daarligere kondis av det. KOLS lurer vel rundt hjoernet ogsaa. Lenke til kommentar
tmth Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Røyk er verst fordi det skader folk rundt deg også. Er det ikke mange idrettsutøvere som driver med snus? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det gjør visstnok det. Det er nicotin i snus, og dette fører til at blodårene i kroppen trekker seg sammen. En sammentrekning av blodårer fører til mindre blod gjennom årene. Det er tross alt blodet som frakter oksygen til lungene. Pirk pirk: Blodet frakter oksygen FRA lungene til cellene i kroppen. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det gjør visstnok det. Det er nicotin i snus, og dette fører til at blodårene i kroppen trekker seg sammen. En sammentrekning av blodårer fører til mindre blod gjennom årene. Det er tross alt blodet som frakter oksygen til lungene. Pirk pirk: Blodet frakter oksygen FRA lungene til cellene i kroppen. 6021971[/snapback] Jepp, men du skjønner poenget =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå