Gå til innhold

Snus eller røyk?

QBab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Røyk er klart det værste. En grunn til at det blir kalt treg selvmord.

Det er dokumentert kreftfremkallende og skader ikke bare deg selv, men andre også.

Snus er ikke dokumentert skadelig, bare at det inneholder stoffer som kan være skadelig og i værste fall kreftfremkallende. Men det er ikke forsket og dokumentert at snus er direkte skadelig, nei.

Og jeg hverkan snuser eller røyker om du lurte. Snuste riktignok før, men ga meg.

Lenke til kommentar

Eg har bare snust ei uke nå, men ganske mange ganger for dagen.

Kjenner allerede at den vesle strengen under overlippa er begynt og bli mindre, itilegg til at det kjennest ut som eg har behandla undersida av overlippa mi med sandpapir.

Med denne farten er det vel ikkje lenge før eg har et hol tverts gjennom hode.

Lenke til kommentar
Eg har bare snust ei uke nå, men ganske mange ganger for dagen.

Kjenner allerede at den vesle strengen under overlippa er begynt og bli mindre, itilegg til at det kjennest ut som eg har behandla undersida av overlippa mi med sandpapir.

Med denne farten er det vel ikkje lenge før eg har et hol tverts gjennom hode.

6007024[/snapback]

Hehe, strengen min er i god behold isåfall :p Snuser vel en boks løs på en 3-4 dager

Lenke til kommentar

Hmm.. den følest iallfall midre.

Hehe, jaja men siden det ble så masse snakk om snus, så trur eg jaggu eg må pakke meg en liten en. :p

Edit: Men til dere som har snust lenge, korsen er følelsen når dere snuser?

Første dagene eg snuste fikk eg sånn skikkli nikotin "sjokk" eller ka en skal kalle det. Vart veldig avslappet og det heile var ganske så deili. Men den følelsen har liksom blitt mindre og mindre.

Men det stopper vel opp en plass. Gidder ikkje snuse viss eg ikkje merker at det er nåkken effekt.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Røyk er temmelig mye verre enn snus. Begge deler er skadelig for kondisjon, men røyk i mye større grad enn snus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...