QBab Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hva er verst av røyk og snus med tanke på hvor usunt det er. Har selv begyndt og snuse litt, syns det er chill Lenke til kommentar
clario Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Tror kanskje røyk er verst, siden det går utover flest kroppsorganer... Ikke det at snus er helt utfarlig heller da ..... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Hmm, får man dårlig kondis av snus egentlig? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Røyk er nok mest skadelig, men det beste er jo å holde seg unna begge deler. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Røyk er klart det værste. En grunn til at det blir kalt treg selvmord. Det er dokumentert kreftfremkallende og skader ikke bare deg selv, men andre også. Snus er ikke dokumentert skadelig, bare at det inneholder stoffer som kan være skadelig og i værste fall kreftfremkallende. Men det er ikke forsket og dokumentert at snus er direkte skadelig, nei. Og jeg hverkan snuser eller røyker om du lurte. Snuste riktignok før, men ga meg. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Hmm, får man dårlig kondis av snus egentlig? 6006989[/snapback] Jeg har snuset i 2-3 år og har aldri merket at det ødelegger noe på kondisen min. Endret 28. april 2006 av BeNeFit Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Eg har bare snust ei uke nå, men ganske mange ganger for dagen. Kjenner allerede at den vesle strengen under overlippa er begynt og bli mindre, itilegg til at det kjennest ut som eg har behandla undersida av overlippa mi med sandpapir. Med denne farten er det vel ikkje lenge før eg har et hol tverts gjennom hode. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Det får du ikke. Men om leppa blir sår og du ikke har snust lenger, bytt litt på hvor du har prisen, til leppa di venner seg til det. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Eg har bare snust ei uke nå, men ganske mange ganger for dagen. Kjenner allerede at den vesle strengen under overlippa er begynt og bli mindre, itilegg til at det kjennest ut som eg har behandla undersida av overlippa mi med sandpapir. Med denne farten er det vel ikkje lenge før eg har et hol tverts gjennom hode. 6007024[/snapback] Hehe, strengen min er i god behold isåfall Snuser vel en boks løs på en 3-4 dager Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Hmm.. den følest iallfall midre. Hehe, jaja men siden det ble så masse snakk om snus, så trur eg jaggu eg må pakke meg en liten en. Edit: Men til dere som har snust lenge, korsen er følelsen når dere snuser? Første dagene eg snuste fikk eg sånn skikkli nikotin "sjokk" eller ka en skal kalle det. Vart veldig avslappet og det heile var ganske så deili. Men den følelsen har liksom blitt mindre og mindre. Men det stopper vel opp en plass. Gidder ikkje snuse viss eg ikkje merker at det er nåkken effekt. Endret 28. april 2006 av QBab Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 legg prisen til en av sidene for strengen.. ikke meningen at den skal være rett foran. da sparer du strengen også. hvis du blir veldig sår... gi deg litt før du begynner igjen.. vent et døgn eller noe. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 La den litt til venstre nå. Noen andre som føler for en "pris" nå eller? ( Forresten er pris et vanlig ord for snus, eller er det bare oss vest lendinger som sier det?) Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har alltid lagt 'prisen' på midten ved strengen, men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 uff, det var ikke så kult å den til venstre i tryne. Den begynte å renne fort. Usjh, vondt i magen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 man slipper vel tjære når man snuser og. det er nok mindre helsefarlig. går ikke utover lungene heller Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har hørt at tobakken i snus går mye fortere inn i blodet enn tobakken i røyk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har hørt at tobakken i snus går mye fortere inn i blodet enn tobakken i røyk. 6007688[/snapback] Det gjør den. Det er forresten nikotinet som går inn i blodet. Jeg snuser, mye bedre enn røyk, men veldig mye styggere. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Snus er også mer enklere enn røyk. F.eks hvis du føler nikotinsuget midt under en skoletime, er det bare å slenge kalven i leppa. Kan liksom ikke fyre opp en sigg under timen.. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Røyk er temmelig mye verre enn snus. Begge deler er skadelig for kondisjon, men røyk i mye større grad enn snus. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Snus er skaldelig for kondisen i den sammenheng at den får blodårene til å trekke seg sammen når du snuser. så det er mye værre med røyk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå