scirocco Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg planlegger å innstallere følgende OS på pcen: WinXP Win 98SE Red Hat 8.0 Hvilken rekkefølge burde jeg innstallere i? Nå har jeg winXP og får bare feilmeldinger opp når jeg prøver å innstallere win98. Burde jeg fjerne XP først? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Huskeregelen er å begynne med det mest jalla OS, og avansere oppover, da får man minst problemer :razz: Dvs: - Windows 9x - Windows NT/2000/XP - GNU/Linux, *BSD osv. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Installer win98 og xp først. Så fikser du sånn at dualboot mellom de funker, så innstallerer du redhat til slutt. Skulle ikke være noe problem. :smile: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 tidligere hadde jeg multiboot (eller.no) med W98SE, WXPPRO, & Mandrake 8.2. innstallerte først 98SE på en gammel HD, deretter XP på en ny, og fra XP laga jeg en partisjon på 2-3 giga (av den gamle disken), og den innstallerte jeg mandrake på. prøv å gjør noe lignende dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå