Gal_ape Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Lurte bare på om hvordan denne "livstidgarantien" fungerer... er litt hakkete lyd i headsettet mitt, et Koss Porta Pro.. lurte på hvor jeg kan henvende meg for å kanskje få noen nye på den garantien. Har hatt dem i kanskje 6mnd nå Lenke til kommentar
FrodeKommode Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Lurte bare på om hvordan denne "livstidgarantien" fungerer... er litt hakkete lyd i headsettet mitt, et Koss Porta Pro.. lurte på hvor jeg kan henvende meg for å kanskje få noen nye på den garantien. Har hatt dem i kanskje 6mnd nå 6006829[/snapback] Tjo hei! Du kan enten ta kontakt med butikken du handlet varen i, eller gå direkte til Koss. Kan godt være butikken ber deg gå til Koss i og med at det er der du har garantien.Begge er sikkert uansett interessert i en kvittering, så husk den! Hadde et ganske så herja Porta-Pro headset selv, og gikk til butikken jeg hadde kjøpt det i. De ga meg nytt på flekken, og jammen tror jeg de glemte at de hadde gitt meg nytt, for da det gamle kom tilbake fra reparasjon fikk jeg melding om det. Nå sitter jeg med 2stk (: Lykke til Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Hvis jeg kjøpte det på internett.. da ser jeg for meg at kviteringen er det samme som pakkeseddel? Da håper jeg eventuelt at det holder med en .pfd fil som jeg printer selv? Eller kan det være at de ikke godtar dette siden det er fare for at folk prøver å svindle? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har aldri trengt kvittering, bare kontakt butikken du kjøpte det i, så får du nok hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå