Tdnoz Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) har nettop motatt et nytt kabinett fra komplett.no . kom hjem og skulle montere dette. og til slutt når jeg skulle starte opp pc´en , kom det en gniste lyd også slo maskinen seg av og jeg har ikke fådt liv i den enda.. hva kan jeg gjøre? alt er koblet til slik det var i det forrige kabinettet jeg hadde.. Endret 28. april 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 hmm.gnistrelyder i pc'n er aldri bra..er det ingen lamper som lyser eller vifter som går eller noe? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 det er lys på hk´e. når jeg slår av PSU ved hjelp av knapp så kommer det lys i revoltc vifta å liv i cpu vifta i 1 sec å så blir alt mørkt igjen! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Gnis = kortslutning = Ikke Bra! Vil kanskje prøvd å ta ut innmaten, for så å sette det tilbake, men kan jo være en sjanse for at noe har blitt ødelagt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei! Gnistelyder er ikke bra nei. Undersøk om noe ser skadet ut. Sjekk om alt er riktig koblet. Kanskje hovedkortet ble kortsluttet? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 det er hovedkorte som har tadd kvelden.. har nå sottet alt i en Shuttle. men har ikke drivere. leitet litt på Msi sine hjemmesider men fant ikke noe. noen som kan gi meg en adresse til driver til Shuttle SN85G4 V1? alle delene fungerte for uten om Hovedkortet! Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 men jeg skjønner da ikke hva som kan ha skjedd. har bygget flere PC´er og er meget forsiktig, når jeg demonterer og monterer. startet pc å så kom det en gnistre lyd og da ville ikke PC starte. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Er jo som vi har sagt tidligere: Kortsluttning, at hk har vært i flere kontakter med kabinettet. Mulig feil er da at en komponent er defekt og korsluttet, som igjen betyr at signal/spenning går rett til jord! Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) hvordan kan slike ting oppstå. hva kan det ha truffet? jeg har et 939 hovedkort og cpu jeg skal montere men vet ikke om jeg tør og montere det i dette kabinettet kabinettet er et APLUS CASE Endret 29. april 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Bumper litt. for og få aktivitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå