Christian86 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har en HTPC med følgende spesifikasjoner: MSI K8MM-V mATX 512 DDR Pc2700 ram Sapphire Radeon 7000 64MB ddr video kort Happauge PVR-150 Tv kort Sempron 1,6ghz Samsung 52x cd-rom Problemet er følgende: Hver gang jeg starter media center så klager den over drivere eller videokortet. Enten er ikke drivere kompatible eller så er ikke videokortet kompatibelt ps! (videocard er det som står i meldingen, kjører en prøveversjon på 60 dager før jeg kjøper lisens) Et annet problem er at det blir konstant hangups. Noen som kan fortelle meg hvem den mistenkte er i systemet? Oppsettet har kjørt helt fint og stabilt før Radeon kortet og hauppaugekortet ble satt inn i dag. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har en svak følelse av at Radeon 7000 ikke støtter DX9 (VMR9) som du MÅ ha for å benytte både Windows Media Center og Media Portal. Sliter med akkurat det samme problemet selv akkurat nå og prøver derfor å få opp MythTV. -C- Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Du MÅ ikke ha DX9 kort for å kjøre MP (men det anbefales) ps! (videocard er det som står i meldingen, kjører en prøveversjon på 60 dager før jeg kjøper lisens) prove ver. av MCE? I så fall; MediaPortal er GRATIS (og bedre, mener mange). Krever at du har XP Se signatur... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jo.. Leste jeg ikke nettopp at MP hadde fjernet støtte for VMR7 for at de skulle slippe å oppdatere så mye gammel kode? http://www.team-mediaportal.com/news/globa...er_removed.html -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå