Gå til innhold

TES: Mods i Oblivion, en oversikt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Goz: Det er mulig at jeg er alene om det, men jeg hadde i alle fall satt stor pris på om du hadde giddet å notere ned hvilke mods som blir lagt til i de forskjellige oppdateringene (evt. at de blir merket som "NY!" eller noe sånt i førsteinnlegget). Da er det mye enklere å følge med, og man slipper å se gjennom hele listen hver gang for å se om det har kommet inn noe nytt som man finner interessant. =)

Lenke til kommentar

først må jeg takke for et kjempebidrag til å holde en bra oversikt over mods til dette spillet. Jeg for min del , ga opp spillet etter at det fort ble kjedelig (etter min mening altså)

men jeg syns det er spennende å lese om spillet og modsene er faktisk kule, derfor har jeg bestemt meg for å laste ned noen og starte en ny character.

har blitt dritt lei av wow , så må ha noe mer å fylle opp fritiden min med.

grunnen til at jeg skriver innlegget er jo at mange av linkene dine ikke fungerer!

som feks at man må spise mat, horse AI.

det var de jeg kom på som jeg hadde lyst på, men det er irriterende at de ikke fungerer og lat som jeg er orker jeg ikke lete etter dem selv, så vis DU kunne gjort det for meg hadde jeg kanskje giddet å gitt spillet en ny sjangse, eller svar meg på dette : kan jeg ta noen mods nå , og adde flere uten at det ødelgger noe av spillet eller må man starte ny character, eller reinstallere spillet?

håper noen svarer meg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...