Kenny Bones Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Husk også at dersom dere har installert beta patchen, så funker ikke de moddene som bytter om texturer. Da må dere bruke FileDate Changer og forandre datoen på textur filene. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Ferdig med en oppdatering nå! La til 5 mods, fikset døde linker og la til nye versjoner på ca. halvparten av modsa. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Jeg synes at du bør legge til Visually Enchanted. Endret 19. mai 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Da var den lagt til Anbefaler folk om å tipse meg vist det er noen mods dere vil ha i listen eller vist dere finner noen feil i listen. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kommet ny mod fra Bethesda nå. En som koster penger. Den kan man også skaffe på LIVE i Europa for 150 MS-points. The Thieves Den Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Nå har mod samfunnet gjort et stort gjennombrudd! Les selv: http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=454168 Dette gjør det mulig å bruke helt nye meshes i spillet. Tar vel ikke lang tid før det kommer armors, våpen, ja faktisk helt nye kropper med helt nye meshes. Eneste som gjennomstår nå er å få en importer så man kan bruke nye animasjoner. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 @Goz: Det er mulig at jeg er alene om det, men jeg hadde i alle fall satt stor pris på om du hadde giddet å notere ned hvilke mods som blir lagt til i de forskjellige oppdateringene (evt. at de blir merket som "NY!" eller noe sånt i førsteinnlegget). Da er det mye enklere å følge med, og man slipper å se gjennom hele listen hver gang for å se om det har kommet inn noe nytt som man finner interessant. =) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Tror ikke du er alene om det nei. Ville ha foretrekt jeg også. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 God ide, skal se om jeg får tatt det i kveld, samtidig som jeg oppdaterer alle linkene og legger til en del nye. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg titta på demoen til programme Beth har brukt til ansikter. Der kan man ta bilder av sitt eget ansikt og 3D-generere det. Så vidt jeg veit går ikke dette an i spillet, men veit noen om en mod som gjør dette mulig? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 La til en del mods, og Oppdateringslisten og NY! bak de nyeste moddene. Fra nå av vil jeg poste navn på mods som er lagt til i oppdateringslisten og legge til NY! bak. Lenke til kommentar
MadAxe Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 først må jeg takke for et kjempebidrag til å holde en bra oversikt over mods til dette spillet. Jeg for min del , ga opp spillet etter at det fort ble kjedelig (etter min mening altså) men jeg syns det er spennende å lese om spillet og modsene er faktisk kule, derfor har jeg bestemt meg for å laste ned noen og starte en ny character. har blitt dritt lei av wow , så må ha noe mer å fylle opp fritiden min med. grunnen til at jeg skriver innlegget er jo at mange av linkene dine ikke fungerer! som feks at man må spise mat, horse AI. det var de jeg kom på som jeg hadde lyst på, men det er irriterende at de ikke fungerer og lat som jeg er orker jeg ikke lete etter dem selv, så vis DU kunne gjort det for meg hadde jeg kanskje giddet å gitt spillet en ny sjangse, eller svar meg på dette : kan jeg ta noen mods nå , og adde flere uten at det ødelgger noe av spillet eller må man starte ny character, eller reinstallere spillet? håper noen svarer meg Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Hva mener du? Alle linker fungerer fint her. Horse AI og Real hunger. Lenke til kommentar
MadAxe Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 ja, alt så ut til å funke nå. så beklager det, men lurer fortsatt på om jeg må reinstallere spillet eller noe? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Noen mods krever at man starter på nytt for å få full nytte av dem, men dette står som oftest i readme-filen vist det er sånn. Dette gjelder hovedsaklig store mods som forandrer spilleopplevelsen drastisk. Lenke til kommentar
MadAxe Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) prøvde mods men spillet er gørr kjedelig Endret 3. juni 2006 av MadAxe Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 goz kan du snart legge til Mehrunes Razor,Thieves den,adult companion,Ninja Face Mask og Feletheus Aspar? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Du bør legge til denne under "Spennende mods som er under utvikling": http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=479121 Denne mod'en gjør at hjelmer påvirker FOV(ta en titt på screenshotene). Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg må bare si DEN LISTA EIDE! fortsett sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå