Bone Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 God damn! Så mange mods! Nå ble jeg egentlig skikkelig gira på å spille Oblivion igjen! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 <snip> Kjører disse mod'ane for tida, og opplever at spelet kræsjer i ny og ne + andre bugs. Noken mods eg bør unngå, og er det eventuelt feil loade-rekkefølge? 9554992[/snapback] Lasterekkefølgen bør i alle fall endres litt. Ta en titt på dev_akm sin load order guide. Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg fikk nettopp en epost om at TESSource.net er borte, men at mange/de fleste moddene er å finne på http://www.tesnexus.com/ . Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg fikk nettopp en epost om at TESSource.net er borte, men at mange/de fleste moddene er å finne på http://www.tesnexus.com/ . 9564596[/snapback] Stemmer - TES Source skiftet nylig til TES DB, men gikk ned nesten med én gang for så å komme opp igjen etter en uke under navnet TES Nexus. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Er på utkikk etter en bra modpack. Noen tips. En som inneholder det meste som er verdt å ha. Endret 1. oktober 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Spiller dere enda oblivion?? Er på utkikk etter en bra modpack. Noen tips. En som inneholder det meste som er verdt å ha. 9614458[/snapback] Tror ikke du finner mange ferdige modpakker, ettersom hva som er bra og ikke bra er høyst subjektivt, både for den som spiller og angående hva PC-en klarer. Da vil jeg heller anbefale deg å lese gjennom f. eks. A's List of Recommended Mods og se hva der som kan være interessant. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg greier ikke dette med å legge inn mods, jeg laster de først ned, men de er så små bare 700 kb osv, så det står jeg må win rare eller noe det kan da umulig være riktig, alså det står att moden er på feks 300 mb og filen jeg laster ned er på 700 kb osv, skal også Win rares eller noe, kan noe forklare hva jeg gjør feil? foresten ejg har win rare, men er det ikke mulig å laste ned hele moden direkte? Moden jeg vil ha inn er Quarl's Texture Mod AF Level Mod V.2.8.4 bare de to egentlig, men finner de ikke på nett i tillegg ville også setti pris på noen linker. noe som funker. har holdt på noen timer men får ikke til mods. er veldig noob med pc egentlig. Endret 11. oktober 2007 av neoman Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvor gammel er den AF-moden? Tror ikke den utvikles lengre, med mindre du *vet* at det er en ny versjon så bør du bruke KCAS. Jeg prøvde AF-moden og det ble bare tull, levlet opp ved minste provokasjon... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvor gammel er den AF-moden? Tror ikke den utvikles lengre, med mindre du *vet* at det er en ny versjon så bør du bruke KCAS. Jeg prøvde AF-moden og det ble bare tull, levlet opp ved minste provokasjon... Etter det jeg har fått meg meg utvikles ikke AF lenger. KCAS er en videreføring av AF - KCAS har alt det AF har, pluss mye mer. Jeg bruker KCAS selv, og tror aldri jeg kommer til å spille uten. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Alt jeg vil ha er en enkel mod som gjør att levling blir balansert og att jeg kan kose meg med levlingen og spille som jeg vil. kan noen linke meg en slik en? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Alt jeg vil ha er en enkel mod som gjør att levling blir balansert og att jeg kan kose meg med levlingen og spille som jeg vil. kan noen linke meg en slik en? KCAS. Du kan lese den offisielle readme-filen på nett. Modifikasjonen må konfigureres litt etter du kommer ut av tutorial-hulen, men det er minimalt, og da har du noe som virker for resten av spillet og gjør alt balansert. Da kan du kose deg uten å måtte tenke på powerleveling og annet som trekker oppmerksomheten vekk fra spillopplevelsen. For en liten beskrivelse, ta en titt på dette innlegget mitt i tråden Oblivion til PC eller X360?. Lykke til. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tusen tusen takk for hjelpa skal brukes denna ja Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 har fått de fleste til og funke utenom carryallyouwant.. den vil ikke Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Mange av linkene funker ikke. Er ikke et så gammel spill at alt har forsvunnet, det kan det vel ikke være (?) kanskje trådstarter burdte oppdatere litt Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hmm...noen som kan svare på hvilken standardinnstilling på KCAS som forandrer minst på det originale lvl-systemet? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvordan er det egentlig LOD fungerer i den siste offisielle versjonen av Oblivion? Er det slik at den har blitt fikset på? Trenger man LOD-mods nå lengre? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hmm...noen som kan svare på hvilken standardinnstilling på KCAS som forandrer minst på det originale lvl-systemet? Ingen? Altså som forandrer på atributes-systemet, men som likner mest på det originale oppsettet. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Mange av linkene funker ikke. Er ikke et så gammel spill at alt har forsvunnet, det kan det vel ikke være (?) kanskje trådstarter burdte oppdatere litt Nja, er mer snakk om at den mest sentrale mod-siten har flyttet/byttet navn. Kommer ikke på til hva i farten, men det er jo bare å søke, så finner du det ut. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 En liten ting: Når det gjelder KCAS, så tenkte jeg å bruke default-innstillingene. Men når det gjelder atributes, hvis man får et poeng i en atribute etter annenhver økning i skill, ender man ikke opp med veldig lite atributes-poeng? Hvor mange poeng ender man opp med i forhold til vanilla-oblivion? Hvis jeg regner riktig burde man ihvertfall få et poeng per økning i skill, eller er det bare jeg som tenker feil? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har det kommet noen moder som gjør spillet enda penere? Da tenker jeg hovedsaklig på modder som gjør om distant LOD f. eks så det ikke ser så gjørmete ut. Og samtidig fjerner skillet mellom hver load-firkant om dere skjønner. Egentlig burde noen ta på seg oppgaven å "gjøre om" Oblivion i CryEngine 2 som en Crysis-mod! Tror spillet hadde hatt godt av noe sånt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå