Gavekort Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) hvordan installerer jeg Natural Environments? extrakter jeg bare alt på data mappa? Edit: glem det fant instruksjoner! Endret 7. mai 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvordan installerer jeg Quest Award Leveling-modden? (førstesiden) Har ei ESP. fil jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Det står da vitterlig i andre paragraf avsnitt på første post i denne tråden. Endret 7. mai 2007 av MiSP Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvorfor er ikke denne stickey? Drit bra informasjon da Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Fordi det ble alt for mange slike stickyer etter hvert. Jeg, i samarbeid med de tidligere sticky-trådenes skapere, fant ut at det ville være mye mer oversiktlig og derfor bedre for den allmenne forumbruker å samle alle trådene i én enkelt oversiktstråd. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 mange av disse funker ikke lenger, noen som vet om de finnes enda? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Mange av de finnes enda men mange av linkene er døde, derfor www.GIYF.com Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 skaffet meg oblivion på nytt. så kommer til å ta denne tråden mykje i bruk, takker Goz mangen linker som er daue som sagt, og mangen nye gode mods som burde vere med. starte litt meir aktivitet på denne tråden fra no av? takk Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har nå lastet ned to mods og skjønner ikke helt hvordan jeg bruker de i spillet. Det er sånn jukse mods. Har gjort som beskrivelsen på første post, men det skjer ingenting. Har aldri gjort dette før. så kan være at jeg bare ikke skjønner hvordan jeg skal bruke de Har huket de av på data files, men hvordan bruker jeg de? Er de der hvor jeg har tingene eller bare kommer de? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har nå lastet ned to mods og skjønner ikke helt hvordan jeg bruker de i spillet. Det er sånn jukse mods. Har gjort som beskrivelsen på første post, men det skjer ingenting. Har aldri gjort dette før. så kan være at jeg bare ikke skjønner hvordan jeg skal bruke de Har huket de av på data files, men hvordan bruker jeg de? Er de der hvor jeg har tingene eller bare kommer de? 9294052[/snapback] Dersom du har huket av på Data Files har du sannsynligvis gjort jobben din. Hva som videre skjer, kommer helt an på modifikasjonen. Hvis den legger til ting i spillet må du gå der du kan finne/kjøpe/få dem. Informasjon om dette finner man vanligvis i en readme-fil som følger med modifikasjonen, eller det kan hende det står noe der du lastet den ned fra. Eventuelt kan du søke etter informasjon på Oblivion Mod Wiki. Denne siden holder på å ta seg opp igen nå etter å ha vært nede og borte vekk og utdatert en god stund, så det kan hende informasjonen du finner er utdatert. Det kan også hende at du ikke finner informasjon om modifikasjonen du har lastet ned - siden inneholder ikke samtlige modifikasjoner som er kommet ut akkurat. Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tak for svar. Det er noen mods her som koster penger, eller er det bare jeg som har misfortstått? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Vil ha disse på 360 Men har jo spillet til pc også....Men det flyter ikke så altfor greit ..Hakker litt og sånn. Skulle bare hatt litt bedre pc... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tak for svar. Det er noen mods her som koster penger, eller er det bare jeg som har misfortstått? 9294213[/snapback] Ingen modifikasjoner koster penger, bort sett fra de offisielle fra Bethesda. Det eneste som kan virke som om det "koster penger" er når du skal laste ned fra Planet Elder Scrolls, som har alle filene sine på Fileplanet. Der må du logge deg inn, det er gratis å registrere seg (selv om "kjøp registrering"-knappen er ti ganger større enn "registrer deg gratis"-knappen). Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tak for svar. Det er noen mods her som koster penger, eller er det bare jeg som har misfortstått? 9294213[/snapback] Ingen modifikasjoner koster penger, bort sett fra de offisielle fra Bethesda. Det eneste som kan virke som om det "koster penger" er når du skal laste ned fra Planet Elder Scrolls, som har alle filene sine på Fileplanet. Der må du logge deg inn, det er gratis å registrere seg (selv om "kjøp registrering"-knappen er ti ganger større enn "registrer deg gratis"-knappen). 9294408[/snapback] Jeg har registrert meg, men det hvor finner jeg nedlast knappen? Når ejg trykker på download knappen så kommer jeg til den siden man skal kjøpe sånn medlemsskap ting! Jeg er medlem på denne siden: http://www.fileplanet.com/subscribe/subscribe_tt.shtml og der kommer det opp betalings sak Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fant det ut nå! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg skulle gjerne hatt AA+HDR modden, men linken er død. Kan noen være så snil å finne et annet sted jeg kan laste den ned fra? Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Noen som vet om jeg kan bruke både Natural Environments og Atmospheric Weather System samtidig? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Noen som vet om jeg kan bruke både Natural Environments og Atmospheric Weather System samtidig? 9365032[/snapback] Såvidt jeg vet må du da ikke bruke Natural Weather-delen av Atmospheric Weather System. Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kan jeg i såfall skru av Natural Weather på Natural Environments isteden? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kan jeg i såfall skru av Natural Weather på Natural Environments isteden? 9369320[/snapback] Ja, det var det jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå