Gå til innhold

TES: Mods i Oblivion, en oversikt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Fordi det ble alt for mange slike stickyer etter hvert. Jeg, i samarbeid med de tidligere sticky-trådenes skapere, fant ut at det ville være mye mer oversiktlig og derfor bedre for den allmenne forumbruker å samle alle trådene i én enkelt oversiktstråd. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har nå lastet ned to mods og skjønner ikke helt hvordan jeg bruker de i spillet. Det er sånn jukse mods. Har gjort som beskrivelsen på første post, men det skjer ingenting. Har aldri gjort dette før. så kan være at jeg bare ikke skjønner hvordan jeg skal bruke de :blush:

Har huket de av på data files, men hvordan bruker jeg de? Er de der hvor jeg har tingene eller bare kommer de?

Lenke til kommentar
Har nå lastet ned to mods og skjønner ikke helt hvordan jeg bruker de i spillet. Det er sånn jukse mods. Har gjort som beskrivelsen på første post, men det skjer ingenting. Har aldri gjort dette før. så kan være at jeg bare ikke skjønner hvordan jeg skal bruke de :blush:

Har huket de av på data files, men hvordan bruker jeg de? Er de der hvor jeg har tingene eller bare kommer de?

9294052[/snapback]

Dersom du har huket av på Data Files har du sannsynligvis gjort jobben din. Hva som videre skjer, kommer helt an på modifikasjonen. Hvis den legger til ting i spillet må du gå der du kan finne/kjøpe/få dem. Informasjon om dette finner man vanligvis i en readme-fil som følger med modifikasjonen, eller det kan hende det står noe der du lastet den ned fra.

Eventuelt kan du søke etter informasjon på Oblivion Mod Wiki. :) Denne siden holder på å ta seg opp igen nå etter å ha vært nede og borte vekk og utdatert en god stund, så det kan hende informasjonen du finner er utdatert. Det kan også hende at du ikke finner informasjon om modifikasjonen du har lastet ned - siden inneholder ikke samtlige modifikasjoner som er kommet ut akkurat. :p

Lenke til kommentar
Tak for svar. Det er noen mods her som koster penger, eller er det bare jeg som har misfortstått?

9294213[/snapback]

Ingen modifikasjoner koster penger, bort sett fra de offisielle fra Bethesda. Det eneste som kan virke som om det "koster penger" er når du skal laste ned fra Planet Elder Scrolls, som har alle filene sine på Fileplanet. Der må du logge deg inn, det er gratis å registrere seg (selv om "kjøp registrering"-knappen er ti ganger større enn "registrer deg gratis"-knappen).

Lenke til kommentar
Tak for svar. Det er noen mods her som koster penger, eller er det bare jeg som har misfortstått?

9294213[/snapback]

Ingen modifikasjoner koster penger, bort sett fra de offisielle fra Bethesda. Det eneste som kan virke som om det "koster penger" er når du skal laste ned fra Planet Elder Scrolls, som har alle filene sine på Fileplanet. Der må du logge deg inn, det er gratis å registrere seg (selv om "kjøp registrering"-knappen er ti ganger større enn "registrer deg gratis"-knappen).

9294408[/snapback]

Jeg har registrert meg, men det hvor finner jeg nedlast knappen? Når ejg trykker på download knappen så kommer jeg til den siden man skal kjøpe sånn medlemsskap ting! Jeg er medlem på denne siden: http://www.fileplanet.com/subscribe/subscribe_tt.shtml og der kommer det opp betalings sak :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...