Gå til innhold

TES: Mods i Oblivion, en oversikt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dobbeltklikk på rar filen. Da skal det være en textfil og en rar fil. Pakk den rar filen ut i Oblivion/Data.. Håper det ble riktig..

 

Quarl`s texture mod får du ikke opp under data files, men den er der automatisk. Du ser det godt ved å se på bakken inni byene...

6011511[/snapback]

hm,får denne melding i main meny når jeg skal loade save file: This save relies on content that no longer present. Some objects may no longer be availabli.

Lenke til kommentar
Dobbeltklikk på rar filen. Da skal det være en textfil og en rar fil. Pakk den rar filen ut i Oblivion/Data.. Håper det ble riktig..

 

Quarl`s texture mod får du ikke opp under data files, men den er der automatisk. Du ser det godt ved å se på bakken inni byene...

6011511[/snapback]

Har gjort dette, har innstallert flere lignende moder hvor man ikke har noe .esp-fil, bare texturer. Allikevel blir ikke texturene byttet ut med de nye.

 

Med Illuminaton Within virker lysene bare avogtil. Noen ganger er det ikke lys i noen hus, andre ganger bare i noen få(1 av 10 hus)

Lenke til kommentar

Har testa AF modden en liten time nå. Har bare ett STORT problem. For hver gang jeg går opp i en skill så går personligheten og utholdenheten (endurance) ned til null og dermed helsa ned til -1 :o Og neste gang jeg går opp en skill så er alt normalt igjen. Noen som har vært borti dette? Fant ingenting om det i readmefila.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bra tråd  :thumbup:

 

Men jeg har problemer med å laste ned noen av modsa!  :( 

 

Det kommer feil fra noen filer jeg prøver å leste ned fra Tessource, også koster det penger fra  Fileplanet! Det er litt domt...

6108817[/snapback]

 

Får du bare opp en blank side på TESource??

I såfall er det et problem de har med større filer, og man må skru av brannmuren mens man laster de ned ;)

Lenke til kommentar
Bra tråd  :thumbup:

 

Men jeg har problemer med å laste ned noen av modsa!  :( 

 

Det kommer feil fra noen filer jeg prøver å leste ned fra Tessource, også koster det penger fra  Fileplanet! Det er litt domt...

6108817[/snapback]

 

Får du bare opp en blank side på TESource??

I såfall er det et problem de har med større filer, og man må skru av brannmuren mens man laster de ned ;)

6108860[/snapback]

 

Har ikke fått opp noen blanke sider! Har lasta ned masse der! Kan vere brannmuren ja ;) skal sjekke! takk! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...