Gå til innhold

TES: Mods i Oblivion, en oversikt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei... mange bra plugins der...

men jeg bare leter etter en liten viktig en...

har noen hørt om en plugin som gjør at man lettere kan finne fram i de sava man har? altså de man skal loade? har hørt noe om en mod som gjør at man kan få lettere tilgang til disse...

Vet noen hvor man får tak i den. så kan dere gjerne fortelle meg det?!

tusen takk for en fin tråd... :thumbup:

Lenke til kommentar

Trur jeg har ett lite problem her.

Du skjønner, jeg innstallerte AF Level Mod. Etter et stund så fant jeg ut at jeg ikke likte modden og uninstallerte den.

Etter det, så syns jeg xp baren ikke har beveget seg i det hele tatt. Har sett major skill økt etter hvert, men ser ikke ut som xp baren reagerer.

Hva trur dere feilen er?

Eller kanskje det er bare meg...

Thx

Lenke til kommentar

Får AF level mod vekk level scalinga??

Viss ikke så tankte jeg på den Francesco's leveled creatures/items mod, den får vel vekk level scalinga?? Men jeg kan vel bare laste ned den på 20 MB?? eller må jeg laste ned hele på 450 MB??

http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...s.Detail&id=268

Kan jeg få HDR og Antalising på med ett Nvidia kort eller må jeg ATI??

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar

Får vel prøve Kobu's Character Advancement System :)

Kan ikke ha den andre, har bare 56.6 modem :hrm:

Hvordan installere du Natural Environments 2.1.3??

Skal jeg legge alle filene inn på C:\Programfiler\Bethesda Softworks\Oblivion\Data?? Lydene, texturene og meshes??

Vet att jeg skal legge esp. filene der men vet ikke hvor jeg skal legge di andre.

Lenke til kommentar

Hvis du klarer å vente til i morgen, så kan jeg se gjennom og laste opp installasjonsskriptet som jeg har laget selv til en OMOD-versjon av Natural Environments. Du må da ha Oblivion Mod Manager for å kunne installere modden, men alt blir på den annen side mye lettere, også ved avinstallering. Jeg installerer aldri en mod "manuelt" lenger, alt går gjennom Oblivion Mod Manager. Jeg har til og med laget et installasjonsskript til Oscuro's Oblivion Overhaul, som jeg forhåpentligvis får opp innen et par dager.

Edit: Jeg har faktisk også laget et skript til KCAS (jeg har laget et skript til det meste, jeg :p ). Kan såklart også laste dette opp.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Jaja, kan vente jeg, driver og laster ned Oblivion Mod Manager nå...

Blir vel noen dager før jeg kan spille, alle di modden som jeg skal laste ned.

Er di UNIQUE LANDSCAPES modden bra??

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar

8309826[/snapback]

Har ikke prøvd dem, men jeg har lastet dem ned (kom aldri så langt som til testingen, lekser har krevd for mye av tiden). De ser fantastiske ut, så jeg ville definitivt prøvd dem.

Lenke til kommentar

8309826[/snapback]

Har ikke prøvd dem, men jeg har lastet dem ned (kom aldri så langt som til testingen, lekser har krevd for mye av tiden). De ser fantastiske ut, så jeg ville definitivt prøvd dem.

8309865[/snapback]

Da er det bare og laste ned da :D

Har laste ned Oblivion Mod Manager men forstår ikke helt hvordan en skal bruke den :blush: (noob på dette)

Hvordan får jeg installert Natural Environments 2.1.3 med den??

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg installert Natural Environments 2.1.3 med den??

8309895[/snapback]

Det er bare å gi opp, hvis du ikke vil lage et script selv. Alle modifikasjoner som gir deg valgfrihet trengs et script til i Oblivion Mod Manager. Som sagt, du kan vente til i morgen, så kan jeg se om jeg kan fikse et kjapt lite script til deg. :) Jeg har et liggende, men jeg må se om det kan virke med 2.1.3 (jeg har kun 2.1.2).

Lenke til kommentar

Jeg har nå tatt en titt på Natural Environments 2.1.3, og jeg kan ikke uten videre bruke det samme installasjonsskriptet som jeg brukte til 2.1.2. Jeg prøver å få svar på et par spørsmål, og etter jeg har fått svar på det, skulle det ikke gå lange tiden før skriptet er lastet opp, på lik linje med skriptet for Oscuro's Oblivion overhaul og skriptet for Kobu's Character Advancement System.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...