BlåseJobb Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 åja tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Health Recharger virker ikke den man for liv igjen. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Health Recharger virker ikke den man for liv igjen. 8045880[/snapback] Må jeg være medlem for å laste ned modsene fra siden i første post ? Får det ikke til.. Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 noen som vet om et modd som gjør at man kan bruke våpen mens man rir på hest?? det er noe som har irritert meg siden første gang jeg spilte spillet, at fakkel er det eneste du kan holde i hendene når man rir.. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Finnes det andre sider det er mods på ? Skjønenr meg ikke på den siden der. Må man betale for modsa innpå der ? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du må ikk ebetale for de bare registrere deg gratis og laste ned om det er en mod som er større enn 2mb ! Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du må ikk ebetale for de bare registrere deg gratis og laste ned om det er en mod som er større enn 2mb ! 8053866[/snapback] Jeg får ikke til å logge meg inn. Har registrert meg, men får ikke mail. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 noen som vet om et modd som gjør at man kan bruke våpen mens man rir på hest?? det er noe som har irritert meg siden første gang jeg spilte spillet, at fakkel er det eneste du kan holde i hendene når man rir.. 8053724[/snapback] det er ikke mulig enda og bruke våpen mens man rir, men det er en mod som gjør at men kan kaste spells mens man rir Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 det er ikke mulig enda og bruke våpen mens man rir, men det er en mod som gjør at men kan kaste spells mens man rir 8055352[/snapback] ok, takk, du har ikke noe link til det moddet? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 jeg har samme problem som rikkely her. Vet ikke hvor jeg ksal legge natural feces for å virke. ! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 jeg har samme problem som rikkely her. Vet ikke hvor jeg ksal legge natural feces for å virke. ! 8071808[/snapback] Følger det ikke med en readme-fil? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Her er ei liste med mange bra mods og forklaring til dei. Oblivion Mods Liste Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg får ikke til å logge meg inn. Har registrert meg, men får ikke mail. 8053902[/snapback] Prøv igjen helt til det går. det gjorde jeg Og den listen din, Neddo, hadde ingen forklaringer >.< Endret 5. mars 2007 av KristofferAG Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Finnes det noen mod som endrer på kjøp/salg-systemet? Altså, slik at man kan holde inn en hurtigtast samtidig som man trykker på et item for å selge/kjøpe en/alle, uten å måtte trykke på et utall knapper hele tiden. Det er smått irriterende når man har inventoryen full av ymse dritt som man vil kvitte seg med. Jeg har søkt litt rundt, men har ikke vært i stand til å finne noe. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Finnes det noen mod som endrer på kjøp/salg-systemet? Altså, slik at man kan holde inn en hurtigtast samtidig som man trykker på et item for å selge/kjøpe en/alle, uten å måtte trykke på et utall knapper hele tiden. Det er smått irriterende når man har inventoryen full av ymse dritt som man vil kvitte seg med. Jeg har søkt litt rundt, men har ikke vært i stand til å finne noe. 8089676[/snapback] Har du sjekka på tessource.net eller planetelderscrolls.gamespy.com? Hvis det finnes en mod, er det der du vil finne det. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kan noen forklare meg hvorfor denne posten ikke er sticky? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Fordi den konstant ligger nær toppen av listen i alle fall. Det ble for mange sticky'er her etterhvert, slik at det ble liten plass til ordinære tråder. Det er en ulempe fordi tråder som fortjener oppmerksomhet/svar da altfor lett "forsvinner" til side 2, hvor ingen ser dem lenger. Derfor laget MiSP en samlesticky med linker til de andre tidligere stickyene, inkludert denne tråden og for eksempel min skillinnføring, og så ble disse løsnet. Om dette var en god løsning kan selvsagt diskuteres. Hvor mange som faktisk følger de linkene vet jeg ikke. Ellers kan du i prinsippet si at sticky er mest aktuelt for tråder som er informative men som ikke inviterer til diskusjon. Altså tråder som "alle" burde lese, men som ingen svarer på og som dermed står i fare for å forsvinne ut av syne. Det er ikke tilfelle for denne tråden, siden folk diskuterer mods her hele tiden. Men det er altså et paradoks at jo flere stickyer vi lager i et forum, jo større behov er det for enda flere, fordi "levetiden" (den tiden en tråd befinner seg på førstesiden i forumet) blir tilsvarende mindre. Geir Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Et par mods: Quest Pek The Halls of the Phoenix Order for Oblivion Last ned patch i tilleg til Original file. Races Drow Race Legger til en rase med egen armor og våpen. Bruker dem selv. Endret 8. mars 2007 av KristofferAG Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvar det ikke en mod der man kunne bruke to sverd samtidig der den ene fungerte som skjold? Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvar det ikke en mod der man kunne bruke to sverd samtidig der den ene fungerte som skjold? 8131616[/snapback] evantals dual wielding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå