Lightning- Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Daagah: Det var ikke noen .esp fil med denne moden Lenke til kommentar
Daagah Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Daagah: Det var ikke noen .esp fil med denne moden 7574023[/snapback] kva mod er det snakk om? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Daagah: Det var ikke noen .esp fil med denne moden 7574023[/snapback] kva mod er det snakk om? 7574436[/snapback] Low Poly Grass Lenke til kommentar
Daagah Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Daagah: Det var ikke noen .esp fil med denne moden 7574023[/snapback] kva mod er det snakk om? 7574436[/snapback] Low Poly Grass 7574443[/snapback] aah.. Men då er det sikkert sånn at du ikkje trenger å gå inn på data files in launcheren. Er sikker på at mod'n funker, det er bare det at du liksom ikkje trenger å merke han i data files. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Denne moden gjør at man kan få kjæledyr. Har ikke testet den enda, men den ser lovende ut. http://www.tessource.net/files/file.php?id=2054#gallery Kan bekrefte at den fungerer, har nettopp kjøpt meg panter! Litt morsomt å ha kjæledyr med seg. EDIT; Kjøpt meg tiger. Legger til et bilde. Endret 7. januar 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har nå en minne pen på 512mb der jeg kan bruke 483mb .... Hjemme har jeg 8800GTX, Conroe på 3,4Ghz og 2Gb ram så om en mod gir dårligere ytelse gjør ike noe Trenger da noen til å sette sammen en mod "pakke" på ca. 480mb som gir bedre ytelse og for det til å se bedre ut, og at de ikke krasjer så sagt at jeg kan kjøre alle sammen samtidig ... Tenkte også på OOO 1.31 også er det vel noe som gjør at vi med 512mb og 768mb skjermkort for bedre ytelse ? Takker Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Finnes det en mod som gjør at det går meir folk på veiene mellom byene? Eller fleire hester? Hadde og vært utrulig nydelig viss noen kan gi meg link til en mod som gjør at jeg kan selge hestene og en som gjør at man kan rope på hestene så de følger etter. Har 2 hester, vil selge den dårligeste. Takker for hjelpa. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Du finner link til en mod som gjør at du akn plystre på hesten på første siden ! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Den funker ikke. Tror det kan ha noe med OOO eller den andre pakken( Husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Finnes det en mod som gjør at det går meir folk på veiene mellom byene?Eller fleire hester? Hadde og vært utrulig nydelig viss noen kan gi meg link til en mod som gjør at jeg kan selge hestene og en som gjør at man kan rope på hestene så de følger etter. Har 2 hester, vil selge den dårligeste. Takker for hjelpa. 7673980[/snapback] Crowded Roads Revamped Crowded Roads 3 Flavors Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Du må oppdatere det med OOO modden. Det står v.1.23, den er nå i Versjon 1.31 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Jeg får ikke de hestemoddene til å funke! Hesten kommer ikke uansett... Hva kan være feil, moddene dukker opp men de fungerer ikke i praktis. OOO er opptatert så det er ikke noe feil der.. Endret 10. januar 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Aldeles ikke! Det står Versjon 1.23, og det er feil... Så det jeg sier et at Goz burde fikse på det! Ikke for å være pirkete, men det vil se bedre ut! Endret 10. januar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er det komt skikkeleg facial hair/ baird mod---? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Denne moden gjør at man kan få kjæledyr.Har ikke testet den enda, men den ser lovende ut. http://www.tessource.net/files/file.php?id=2054#gallery Kan bekrefte at den fungerer, har nettopp kjøpt meg panter! Litt morsomt å ha kjæledyr med seg. EDIT; Kjøpt meg tiger. Legger til et bilde. 7650009[/snapback] er den modden noe bra? hvor kjøper man dyr, og hvilken dyr kan man kjøpe? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Genialt innlegg akkurat det eg trengte no, takker so meget for informasjonen. Kjøpte akkurat oblivian no og alle addon Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kan ikke fatte at dere er så bortsjemte med mods og ting. Spiller på Xbox 360, og der spiller jeg spillet slik det var MENT å bli spillt! Mods=MEH Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vel, vi (i hvert fall jeg) har prøvd spillet slik det var ment å bli spilt, og det var en stor skuff. Men for all del, slikt er subjektivt så det holder. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Lastet ned en mod, og lurer nå på hva jeg må gjøre for å bruke den? jeg bare extracter filene, åpner programmet, og så har jeg alt? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Du leser readme-en, og gjør det som står der. Edit: Hvis det kun er en .esp-fil eller en .esm-fil, så pakker du den ut til Oblivion/Data, starter opp Oblivion (kun launcheren, ikke selve spillet), trykker på Data Files, haker av den du nettopp installerte, og så kan du starte opp spillet. De fleste mods er dog en smule mer avansert enn dette, så som sagt: les readme-filen som vanligvis følger med. Endret 2. februar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå