Lokomotiv. Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Finnes det noen muligheter for å kjøpe tilleggsutstyr eller noe får å få TV-Out? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Du skriver ikke så veldig mye om hvilket skjermkort eller TV du har, men med enkelte kort har du muligheten til å kjøre RGB via VGA->scart. link Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Det skal iteorien være mulig å bruke VGA-signalet, men da må du nok en eller annen omformer. Lessteste løsning er uten tvil å kjøpe et gammelt kort (gjerne brukt?) med S-video. Kvlaiteten på disse S-video chippene er så og si det samme for alle kort som har det. Faktisk brukes det ofte de samme styringschippene. Sånne kort får du ny for ca 300, og på brukmarkedet for 100kr og nedover. Husk at du kan alltids ha to skjermkort i maskinen... -Stigma Lenke til kommentar
Lokomotiv. Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Skjermkortet mitt Husk at du kan alltids ha to skjermkort i maskinen... Jeg har et geforce 6600 GT med tv-out liggende. Kan jeg bruke det ilag med skjermkortet som er linket til over? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Da blir du nødt å bytte dem hele tiden. Kanskje du kan kjøpe et PCI-skjermkort med tv-ut? Vil det gå an å bruke begge? Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Så vidt jeg vet, så skal nå det skjermkorte ha tvout, sku tro alle dagens skjermkort av nyere slag har tvout på seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå