DarkSlayer Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Såvidt jeg vet så inneholder ikke fly programvare som AKTIVT FORHINDRER flyet å gjøre hva det vil. Men at det er systemer som piper og blinker villt, og kommer med krass data-stemme når problemer oppstår .... ja. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hvordan kan et så stort fly forsvinne inn i et så lite hull? Uhm....var ikke hele veggen rast sammen a? Hvis ikke det er stort nok hull så vet ikke jeg 6016918[/snapback] Hehe, nå driter du deg litt ut. Se på bildene før du uttaler deg.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Driter meg ut? Jeg snakker om dette bildet altså: Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Fikk ikke se bilde ditt, bare "use posted image". her har du hvertfall veggen og hullet, før veggen raste sammen.. Endret 1. mai 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
Lyspære Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Såvidt jeg vet så inneholder ikke fly programvare som AKTIVT FORHINDRER flyet å gjøre hva det vil. Ingen Boeing har noen som helst begrensninger på flight controls når autopiloten er slått av, Airbus derimot har visse sperrer på nyere maskiner, men disse kan overstyres om nødvendig. her har du hvertfall veggen og hullet, før veggen raste sammen.. Helt feil, det bildet er fra ring 3 og hullet er forårsaket av deler av den ene motoren og andre deler fra flyet. Her er noen andre bilder: <<=== klikk for større bilder Lenke til kommentar
eternal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Må si jeg fant en del interessante opplysninger om personer som har uttalt seg om 911 på denne siden: http://www.lonelantern.org/911truths.html Bortforklaringer ønskes. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ingenting slår en konspirasjonsteori når en nettopp har stått opp :!: Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Må si jeg fant en del interessante opplysninger om personer som har uttalt seg om 911 på denne siden: http://www.lonelantern.org/911truths.html Bortforklaringer ønskes. 6021859[/snapback] Les 9/11-tråden. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 har lest den. spør fortsatt. på hvilken side blir f.eks tysklands tidligere forsvarsminister avkledd som en løgner med motiv f.eks? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvis du har noe konkret du lurer på så kan du sikkert ta det opp i 9/11-tråden. Bare ikke forvent at folk skal gjøre hjemmeleksa di for deg og ramse opp argumenter for det du tror på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå