Gå til innhold

911 Loose Change - sett den? Tanker?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fikk tips om og så "911 Loose Change" på Google video:

http://video.google.com/videoplay?docid=-8...ose+911&pl=true

 

Er det noen som har sett denne? Er det like mye/lite hold i denne som i "The truth and lies of 9/11"? Er det stort sett små-paranoide mennesker / mennesker som er imot regjeringen som lager slike sokumentarer for å skape opprør, eller er USAs leder/ledere// litt kontrollsyke?

 

Dette kan jo bli en interessant diskusjon ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nok en person som har blitt frelst av disse konspirasjonsteoretikerene. Will it never end?

6010677[/snapback]

 

 

Ikke så lenge de som lager slike filmer faktisk er fantastisk gode ressisgører som vet hvordan de skal få folk til å tro på de. Selv om vi begge er enige om at Micheal Moore serverer bullshit, kan vel også du si deg enig i at han er flink til å lage film.

Lenke til kommentar
Nok en person som har blitt frelst av disse konspirasjonsteoretikerene. Will it never end?

6010677[/snapback]

 

Fordi den offisielle historien inneholder masse feil og løgn, bla. at det var passasjer

fly som ble bruket 9/11.

Piloter sier:

It is not possible to fly a Boeing jet like that.

All Boeing's have a software limitation that makes it impossible to pull

more than 2 G's, this to prevent airframe overstress and structural damage.

 

911 Loose Change er en bra filmen som forklarer mange tingene som skjedde 9/11.

Lenke til kommentar
Nok en person som har blitt frelst av disse konspirasjonsteoretikerene. Will it never end?

6010677[/snapback]

 

Fordi den offisielle historien inneholder masse feil og løgn, bla. at det var passasjer

fly som ble bruket 9/11.

Piloter sier:

It is not possible to fly a Boeing jet like that.

All Boeing's have a software limitation that makes it impossible to pull

more than 2 G's, this to prevent airframe overstress and structural damage.

 

911 Loose Change er en bra filmen som forklarer mange tingene som skjedde 9/11.

6010929[/snapback]

 

Men, herregud, du er vel ikke av den oppfattning av at det ikke var et passasjerfly som fly inn i Pentagon?

 

Tar du alt som sies i Loose Change for god fisk? Hvem er disse pilotene som har sagt dette? Hvilken sammenheng ble det sagt? Er det snakk om manuell styring eller autopilot? Er det mulig å koble denne funksjonen ut? Var denne funksjonen i det flyet som traff Pentagon? Du og dine medkonspirasjonsteoretikere og pappegøyer må nok komme med litt mer saklig informasjon enn "Piloter sier".

 

Loose Change er en rett og slett elendig film som forklarer ingenting, men sprer løgn og propaganda om mange av tingene som skjedde 11. september..

 

.. og dette har blitt tatt opp utallige ganger før, vær så snill å bruk en av de eksisterende trådene.

Lenke til kommentar
Piloter sier:
It is not possible to fly a Boeing jet like that.

All Boeing's have a software limitation that makes it impossible to pull

more than 2 G's, this to prevent airframe overstress and structural damage.

6010929[/snapback]

 

Det der håper jeg ikke er sant. Jeg håper at alt som er av alarmer går av i cocpit over 2g, men dersom flyet er i ferd med å krasje rett i bakken, vil jeg håpe og tro at piloten kan dra allt han har i stikka i et panisk forsøk på å rette opp, og håpe på det beste...

Lenke til kommentar
Nok en person som har blitt frelst av disse konspirasjonsteoretikerene. Will it never end?

6010677[/snapback]

 

Fordi den offisielle historien inneholder masse feil og løgn, bla. at det var passasjer

fly som ble bruket 9/11.

Piloter sier:

It is not possible to fly a Boeing jet like that.

All Boeing's have a software limitation that makes it impossible to pull

more than 2 G's, this to prevent airframe overstress and structural damage.

 

911 Loose Change er en bra filmen som forklarer mange tingene som skjedde 9/11.

6010929[/snapback]

 

Men, herregud, du er vel ikke av den oppfattning av at det ikke var et passasjerfly som fly inn i Pentagon?

 

Tar du alt som sies i Loose Change for god fisk? Hvem er disse pilotene som har sagt dette? Hvilken sammenheng ble det sagt? Er det snakk om manuell styring eller autopilot? Er det mulig å koble denne funksjonen ut? Var denne funksjonen i det flyet som traff Pentagon? Du og dine medkonspirasjonsteoretikere og pappegøyer må nok komme med litt mer saklig informasjon enn "Piloter sier".

 

Loose Change er en rett og slett elendig film som forklarer ingenting, men sprer løgn og propaganda om mange av tingene som skjedde 11. september..

 

.. og dette har blitt tatt opp utallige ganger før, vær så snill å bruk en av de eksisterende trådene.

6011239[/snapback]

 

Grunnen til at det gang på gang dukker opp slike konspirasjonsteorifilmer er nok på grunn av at det offentlige versjonen inneholder så mange hull og usannsyneligheter at det hele blir mer latterlig enn en hvilken som helst konspirasjonsteori, jeg tror fr øvrig at sannheten befinner seg det sted mellom disse to.

 

Men, istedenfor å avfeie slike teorier, ja, det er bare teorier, som ren løgn, kunne du ikke funnet noen suspekte aspekter ved den?

For mye av det som blir sagt der virker på meg ganske så fornuftig.

 

Hvordan kan et så stort fly forsvinne inn i et så lite hull?

 

Hvordan kan flymotorer fordufte opp i røyk mens menneskelegmer fortsatt er gjenkjennlige?

 

Det er morsomt å se hvordan du henviser andre til å bruke allerede eksisterende tråder, mens du selv er hevet over regelen å kan benytte denne.

 

Og filmen er godt laget, det skal den ha.

Lenke til kommentar
Meg bekjent var ikke menneskekroppene lastet med tonnevis av brennede flybensin, det kan kanskje forklare noe av grunen til at vi ser flere mennesker enn rester av flyet.

6012565[/snapback]

 

Meg bekjent er en flymotor laget for å tåle brennende flybensin, da det er slik et fly går framover.

Men, jeg trodde ikke at våre kropper var laget for å bli identifisert etter å ha blitt sperret inne i et brennende fly. :hmm:

Lenke til kommentar
Grunnen til at det gang på gang dukker opp slike konspirasjonsteorifilmer er nok på grunn av at det offentlige versjonen inneholder så mange hull og usannsyneligheter at det hele blir mer latterlig enn en hvilken som helst konspirasjonsteori, jeg tror fr øvrig at sannheten befinner seg det sted mellom disse to.

 

Men, istedenfor å avfeie slike teorier, ja, det er bare teorier, som ren løgn, kunne du ikke funnet noen suspekte aspekter ved den?

For mye av det som blir sagt der virker på meg ganske så fornuftig.

 

Hvordan kan et så stort fly forsvinne inn i et så lite hull?

 

Hvordan kan flymotorer fordufte opp i røyk mens menneskelegmer fortsatt er gjenkjennlige?

 

Det er morsomt å se hvordan du henviser andre til å bruke allerede eksisterende tråder, mens du selv er hevet over regelen å kan benytte denne.

 

Og filmen er godt laget, det skal den ha.

6012540[/snapback]

 

Grunnen til at jeg gang på gang ber andre å lese de andre trådene om slike filmer er fordi jeg, og veeeeldig mange andre, har svart på disse spørsmålene flere ganger. Jeg foreslår av hvis folk faktisk er ute etter å drive konspirasjonsmisjonering så kan de først lese det som er skrevet om emnet først her på forumet for å så komme med evt nye spørsmål. Er en virkelig såpass interessert er dette egentlig en selvfølge å gjøre. Det er slitsomt å svare det samme gang på gang.

 

Er forresten allerede tatt ut flere aspekter ved filmen, og disse har blitt besvart. Alt dette, og mer, finner du/dere her.

Lenke til kommentar
Grunnen til at det gang på gang dukker opp slike konspirasjonsteorifilmer er nok på grunn av at det offentlige versjonen inneholder så mange hull og usannsyneligheter at det hele blir mer latterlig enn en hvilken som helst konspirasjonsteori

Disse "hullene" er som regel påfunn fra konspirasjonsteorister.

 

Hvordan kan et så stort fly forsvinne inn i et så lite hull?

Det gjorde ikke det.

 

Hvordan kan flymotorer fordufte opp i røyk mens menneskelegmer fortsatt er gjenkjennlige?

Hvor har du dette fra?

 

Dette er forøvrig et typisk manipulasjonstriks i disse videoene og i argumentasjonen til de som lager slike konspirasjonsteorier: Ledende spørsmål som bygger på løgner eller skjuling av fakta.

 

"Hvordan kan rosa elefanter dukke opp på månen?" er et eksempel på et spørsmål som en konspirasjonsteorist som ikke tror månelandingen fant sted kunne stilt, satt litt på spissen. Her kommer konspirasjonsteoristen med et spørsmål som inneholder en ubegrunnet påstand som han forventer at den han diskuterer med tar for gitt at er sann fordi han stiller spørsmålet på denne måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...