lars64no Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Tenkte å kjøpe meg en Wlan mobil. Er det noen om har erfaring med wlan mobil? Med en eller annen softpone med ip24 installert. (Hadde en Dell Axim50v fungerte meget bra med Ip24(SJphone®), men det var ikke mobil telefon på den) Erfaringer? Tips? Lenke til kommentar
lars64no Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Prøver igjen . Erfaringer? Tips? Lenke til kommentar
yeechi Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Prøver igjen .Erfaringer? Tips? 6026563[/snapback] Tja, jeg sitter med en K-JAM og det generelle inntrykket er at det går tregt med Skype i alle fall. 200Mhz cpu på denne telefonen såvidt jeg husker. Litt for mye forsinkelse og dårlig kvalitet. Har ikke forsøkt IP24 sin utgave ennå. Må si at jeg bruker WLAN biten veldig lite til å ringe med, men må vel se hva jeg får gjort fremover:D Mener forresten at noen sa at både Skype og noen andre SIP klienter fungerte utmerket etter å ha overklokket den noe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå