Pion_ Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Som er fastlinje lissom... Ikke Europeonline... som bare er nedlasting... En bredbåndsløsning for oss stakkarer som ikke kan få noe annet er vel det jeg er ute etter... Lenke til kommentar
mrflonaldo Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Beklager å måtte si dette, men nei. Tiscali var den første på banen til å tilby dette til forbrukermarkedet, men det var tiltenkt bedriftsmarkede. Uansett blir dette en dyr løsning for forbruker, fordi det ikke er særlig lønsomt for bedriftene å gjøre dette. Med andre ord, hvis andre kommer på markede, så må du regne med å betale like blodpris til like lav linjebredde. Men hvis alle i norge som pr. dags dato sender ett brev til regjeringen om at vi ønsker statslig støtte til utbygging av bredbåndsnorge, så kanskje det hjelper (eller stem carl i hagen?). For telenor ser no hvertfall ut til å ha gitt opp utbyggingen.. mvh, en bredbånd løs kar, som bor 6 km fra de som kan få bredbånd *snufs* Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg tror nok at løsningen på bredbåndsproblemet i Norge kommer til å bli satelitt, eller noe i den dur. Fremtiden er trådløs vet du :wink: Det kommer også til å bli billigere for trådløst bredbånd etterhvert. Det at Tiscali er de første på banen, viser bare at det er etterspørsel etter satelitt-basert ADSL. Og der det er etterspørsel, opprettes det som regel nye firma som tilbyr liknende tjenester. Det kommer aldri til å bli bredbånd til hele Norge? Pøh! For 300 år siden "visste" man at det "ikke var mulig" å lage farkoster som gikk raskere enn 33 km/h og, da..... Men: jeg ser ikke bort ifra at det er noen andre enn Telenor som gjør det mulig! He he ..... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå