Rikkely Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Hei. Jeg vurdere å kjøpe Vannkjølingssett til maskinen min. Jeg er veldig amatør på slike ting, da jeg aldri har hatt noe med det å gjøre. Men nå som maskinen min suser med omtrent 6-7 vifter er det en del støy, får veldig vondt i hodet etterhvert. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å sette opp ett vannkjølingssett til maskinen min? Så stille som mulig. Jeg leter også etter en psu som er vifteløs (0db) Min maskin: -AMD X2 4400+ 2.2 Ghz -Powercolor X850XT -Corsair XMS3200C2 (1024) -Msi K8N Diamond (Bråker som et Jagerfly) -Coolermaster Cavalier 3 kabinett -IDE Maxtor 200GB (8MB), S-ATA Maxtor 300 GB (16Mb) Endret 30. april 2006 av Rikkely Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Komplette vannkjølingssett fra Microplex Eg har brukt ett Mist Tsunami dual radiator sett som utgangspunkt sjølv. Også fant eg en passende blokk til hovedkort og skjermkort i Microplex's sortiment i tillegg. Det funker veldig bra, kvalitetsdeler uten noen problemer med lekkasjer eller noe slikt. Men eg byttet ut viftene med SilenX iXtrema PRO fra www.vendur.no De bråker omtrent like mye som Pabst-viftene Microplex selger med settene men flytter vesentlig mere luft. Men sjekk på vannljølingsdelen av forumet. Der får du all den hjelp du trenger Endret 2. mai 2006 av Dragavon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå