Chalciporuspiperatus Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har kjøpt en PSP for et par uker siden med firmware 2.0, hvilket jeg like etterpå nedgraderte til 1.5. Da jeg kom hjem idag fant jeg pspn på kontorbordet til pappa, da det senere viste seg at han hadde oppgradert firmware til 2.7. Nå kan jeg ikke lenger kjøre homebrews, hvilket er en smule irriterende. Noen downgradere eller loaders som finnes for denne firmwaren? Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hadde jeg vært deg hadde jeg klikka i vinkel på faren min.. Tror ikke det finnes downgradere til 2.7 dessverre.. Kommer sikkert etterhvert.. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hadde jeg vært deg hadde jeg klikka i vinkel på faren min.. Tror ikke det finnes downgradere til 2.7 dessverre.. Kommer sikkert etterhvert.. 6009304[/snapback] Finnes det en downgrader for 2.70? Nei, det finnes bare en for 2.0. Dvs om du har en 1.52 må du oppgradere først, så downgrade til 1.50. Kan man kjøre Hombrews/ISOs på v2.7? Nei, og nei. Man kan bare kjøre ISOs på 1.50 og hombrews opp til 2.01 og 2.50, med varrierende resultater... Kommer det til å komme en downgrader til 2.7? Nei, de beste har mer eller mindre nå gitt opp på en downgrader for 2.01. Så 2.7 er nok mindre trolig. Det er mere trolig at man finner en bugg ol man kan utnytte, men der det gjøres mest forsøk nå er i v2.01-2.5, ikke 2.5+. Ok, greit min PSP v2.7 suger. Er det noe lys i tunnelen? Ja, faktisk, på en måte i allefall. $ony har sagt at de kommer til å lage en offisiel PS1 emulator for PSP. Man skal da kunne download PS1 spill fra internett,... til en pris ofC. De heter jo ikke $ony for ingenting, men uansett. Det er meningen at disse spillene skal kunne kjøres fra ProStick duo kortene så det er jo derfor en mulighet til at noen kommer på en måte til å lure emulatoren til å tro at ISO spill er PS1 spill osv lignende muligheter.... Blir litt kuult å spill MetalGear Solid 1 på PSP å da, om prisen ikke er altfor høy da.... akkuratt som folk ikke kommer til å downloade det å spre det videre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Synd version 2.7 stopper gta exploiten. Jeg må nok kjøpe en til psp til og oppdatere med(nye spill osv), så billig nå for tiden. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 $ony har sagt at de kommer til å lage en offisiel PS1 emulator for PSP. Man skal da kunne download PS1 spill fra internett,... til en pris ofC. De heter jo ikke $ony for ingenting Tror du Sony er en rik onkel som lager PSP og spill til deg fordi han er glad i deg og vil at du skal ha det gøy helt gratis? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Du får jo noen flash spill da til fw 2.7.. Men klart de tar jo ikke helt av.. Er glad jeg bor for meg selv og pappaen min ikke eier teknisk innsikt:) Sjekk filakrivet på pspnett er endel flash greier der;) Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Foreløpig fins det bare downgradere for v2.00. Jeg ville klikka på faren. Du må bare vente til det forhåpentligvis kommer en ny downgrader. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Den nye FW har en buggy flash-spiller, sier mange. Og pspen har ikke minne til en shit. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Sant som du sier Bundy flash spilleren til fw 2.7 er latterlig, har ikke minne til noe serligt, og hakker mye.. De flash pakkene som du legger på minnekortet, funker sånn passe.. Men ingenting og oppgradere for.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg kommer aldri til og oppgradere, homebrews det går i her Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Er heldig og har 2stk psp'er så kommer til og oppgradere 2.01 psp'n min når gps'n er her, men for nå så oppgraderer jeg den ikke. Er ikke verdt det bare for flash, men var jo mange filer gjømt inni den nye firmwaren som ikke ble nevnt av Sony da.. Sjekk her for de filnavna.. Ligger jo blant annet usbcam.prx, usbgps.prx filnavna i FW 2.7 som virker inntresange.. Kansje vi ikke tenger noen ny fw for gps? Hvem vet hva de tenker.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Du må nok ha nyeste, sony har jo leid inn folk til og stoppe homebrews, også skal de lage en ps1 emulator, pengegriske folk. Hadde vært en drøm hvis de hadde åpna pspen for homebrews(starte fra minnebrikken uten GTA). Men ikke isoer. Bare se på folka som kjøper gp2x for homebrews, tror nok endel hadde kjøpt psp for homebrews også. Endret 4. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå