A.S. Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 har windows xp ati 128 pro skjermkort tror jed det heter, prøver å koble TVen til PCen, har fått bekreftet at ledningene funker, Fra S-VID kontakten til en i TVen, , men når jeg går inn på egenskaper for skjerm og der jeg kan velge om jeg vil bruke monitor eller TV står Tven bare not connected, har prøvd å skru ned oppløsinga til 800-600 og skrudd av og på PCen, har også prøvd å oppdatere driveren uten hell, er det noe instillinger eller installasjon til Tven? Lenke til kommentar
tv_giske Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg har vært bort i et lignende problem med et ATI kort en gang. Husker ikke hva kortet het, men det er værtfall et par år siden det kom ut på markedet. Løsningen på problemet der var å sette ned oppløsningen. Jeg ser du har prøvd dette. 640x480 kan også være verdt å prøve. Et annet problem som oppstod med det kortet var at en kunne ikke bruke monitoren samtidig som en brukte tv-utgangen. Bildet på monitoren stod da bare å flimret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå