tsunammi2k Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg kjøpte Icemat Siberia Ekstern Lydkort USB for å få renere lyd i headsettet, og forhåpentligvis renere mikrofon også, men jeg får ikke mikrofonen til å fungere. Skal mikrofon-knappen trykkes inn slik at den lyser rødt på lydkortet? Uansett av eller på, funker den ikke. Driverene for ble korrekt og vellykket installert ved bruk av CDen som følger med. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
chrisha Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg kjøpte Icemat Siberia Ekstern Lydkort USB for å få renere lyd i headsettet, og forhåpentligvis renere mikrofon også, men jeg får ikke mikrofonen til å fungere. Skal mikrofon-knappen trykkes inn slik at den lyser rødt på lydkortet? Uansett av eller på, funker den ikke. Driverene for ble korrekt og vellykket installert ved bruk av CDen som følger med. Noen som har opplevd det samme? 6005519[/snapback] Kjøpte et Icemat Siberia USB lydkort i dag for bruk med Skype, og det fungerer finfint. Mikrofonen fungerer også fint (har et billig Skype-headset ala handsfree til mobil). Den røde lampen indikerer at mikrofonen er dempet; det skal altså ikke lyse i den for at mikrofonen skal fungere. Jeg har imidlertid problemer med å få "Mute" og volumknappene til å fungere. Når jeg trykker på disse, skjer ingen verdens ting. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå