Sleep4Life Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Er det mulig å få en Tråd-søke funksjon? Sånn får store tråder med over 30 sider. Søke etter innlegg og sånt. f.eks i The Recent Pic Post hadde det vært greit å søke etter brukere. enn å lete etter et par 300sider....kan det være mulig? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Splittet denne ut fra tilbakemeldingstråden til moderatorene, da det var feilpost. Angående spørsmålet så er det søkefelt nede til venstre i trådene hvor du kan søke. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Splittet denne ut fra tilbakemeldingstråden til moderatorene, da det var feilpost. Angående spørsmålet så er det søkefelt nede til venstre i trådene hvor du kan søke. 6005473[/snapback] Er ikke det en "all-over" søkefunksjon da? kunne være litt fett med innlegg-søking....det er det jeg mener. Innlegg søking Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Som dotten nemner har du en søksfunksjon for trådsøk, denne søker i den aktuelle tråden du er aktiv. Om det ikke er dette du mener ("innlegg-søking") må du nok forklare litt bedre Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Denne søkefunksjonen gir deg ingen mulighet for å søke etter hva bestemte brukere har skrevet eller avgrense søket til et tidsrom. Det hadde vært flott å kunne gjøre det. Endret 28. april 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Denne søkefunksjonen gir deg ingen mulighet for å søke etter hve bestemte brukere har skrevet eller avgrense søket til et tidsrom. Det hadde vært flott å kunne gjøre det. 6005894[/snapback] Det er det jeg mener. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=414310&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=541700&hl= (Les forøvrig denne tråden og: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561830&hl= om noen ikke har gjort det.) Som man kan se er det som blir etterlyst her, noe som er blitt ønsket før, av mange. Dette må da vise at dette er noe vi burde få inn. Dette forslaget har altså vært oppe to ganger før og nå vil jeg vite hvor Ueland har gjemt notatblokken sin, eller rettere sagt snart få en avklaring fra forumstyret og drift, for dette er noe som er ønsket, svært ønsket. Jeg forstår imidlertid at drift og forumstyret kanskje må ha litt tid på seg, men jeg vil gjerne ha en eller annen form for konklusjon om ikke lenge, gjerne innen 1-5 dager. Endret 28. april 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg forstår imidlertid at drift og forumstyret kanskje må ha litt tid på seg, men jeg vil gjerne ha en eller annen form for konklusjon om ikke lenge, gjerne innen 1-5 dager. 6006448[/snapback] Passer det med nå ? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ja, nå har det latt vente lenge på seg... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Det hadde også vært fint å kunne søke og sortere ut ifra kun emnetitlene på trådene. Slik som det er nå er det jo postene i forskjellige tråder som vises - ikke de forskjellige trådene. Er ofte jeg leter etter spesifike tråder. Og noen ganger vet jeg noen av ordene i emnetitelen på tråden, men må alikevel ploge igjennom hundrevis av sider med enkeltposter hentet fra utallige andre, uinterresante tråder. Endret 9. mai 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Om du trykker på "Flere innstillinger" kan du vise søkeresultat som trådar, eller velge å søke kun i namnet på trådane. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Det hadde også vært fint hvis vi fikk en mulighet for å vise alle postene til en bestemt person i et innlegg. edit: "søk i tråd" funksjonen søker bare gjennom det som er skrevet, ikke navnene på de som har skrevet det. Endret 9. mai 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Det hadde også vært fint hvis vi fikk en mulighet for å vise alle postene til en bestemt person i et innlegg. edit: "søk i tråd" funksjonen søker bare gjennom det som er skrevet, ikke navnene på de som har skrevet det. 6073475[/snapback] Det er jo det vi ber om . Hvertfall er det jeg aller mest ønsker, se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=414310&hl= Forøvrig ble den setningen din litt feil (skjønner dog hva du mener). Et "innlegg" er det samme som en "post", ordet du skulle fram til i stedet for "innlegg" var "emne" eller "tråd". Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Per i dag er det ikke mulig å få til noe slik og det blir ikke prioritert og forsøke å på plass heller da det ikke er en særlig viktig funksjon i forhold til andre saker vi har å gjøre. Så du må nesten bare forholde deg til vanlig søk. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hva mener du med at det ikke er mulig å få til? Vil det si at det er nesten helt umulig å få kodet inn en slik funksjon? Jeg mener hvertfall at en slik funksjon ville være fint å ha. Kan vi få en bitteliten oppdatering på hva dere gjør nå om dagen? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ingenting er umulig men vi akter ikke å bruke tid på å få til en lik liten funksjon _per i dag_. Av det undertegnede susler med per i dag så er det å undersøke hvordan muligheten er for bedre søk på mindre ord, hvordan det går får dere nesten vente og se. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg mener hvertfall at en slik funksjon ville være fint å ha. 6075796[/snapback] Jeg synes denne funksjonen hadde vært nyttig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg