Dinsdale Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Eneste forskjellen er at hele fronten skal være en widescreen. Se her Lenke til kommentar
akarno Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Haha Nei fy faen så latterlig, tror jeg klarer meg uten. It features a 5-8 minute photo slideshow detailing the most precious memories of your loved one's life. Sheesh... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hvis jeg får meg sånn skal den spille av de tre første star wars filmene i strekk! (les: episode 4,5,6! ikke de crapy filmene som kom for nyrlig) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Var ikke så dum den der egentlig Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hvis jeg får meg sånn skal den spille av de tre første star wars filmene i strekk! (les: episode 4,5,6! ikke de crapy filmene som kom for nyrlig) 6005493[/snapback] Jeg skal ha en svær flatscreen, 42" eller mer og den skal spille min livshistorie i starwars intro-stil. Jævlig selvopptatt blir det, men pokker så stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå